(צילום: כלמוביל) (צילום: ספורט 5)
(צילום: כלמוביל) | צילום: ספורט 5

יבואנית דגמי יונדאי לישראל קבוצת 'כלמוביל' השיקה היום (רביעי) במטה החברה בראש העין מהלך אסטרטגי-צרכני לעולם הדיגיטלי, במסגרתו תציע ללקוחות המעוניינים לרכוש את אחד מרכבי המותג לבצע קניה מלאה בצורה מקוונת ללא צורך בהגעה פיזית אל אולם המכירות. השירות החדש הוזנק תחת הכותר Connect והוא מלווה את הלקוח החל מהפרט הקטן ביותר כמו גוון המכונית ועד בחירת האבזור, תוספות שונות וכלה בביטוח.

מהחברה מוסרים כי הרכישה מתבצעת במערכת ממוחשבת ("אולם דיגיטלי") ובמסגרת זו, מהלך העברת הכספים מבוצע דרך צינור ממוחשב - כולל חתימות, ועד לאיסוף הרכב מאולמות המכירה הפזורים ברחבי הארץ. צביקה פולק, מנכ"ל קבוצת כלומביל מסר: "מדובר במהלך ראשון ביישום אסטרטגיית ה-CASE של הקבוצה שתציע ללקוחות החברה ערכים ייחודיים וחדשים בעולם של חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית".

תהליך הרכישה הדיגיטלי של כלמוביל הוא ראשון מסוגו בארץ ברמת המידע והטיפול, שכן הוא מעתיק את חווית ההזמנה לבית הלקוח בצורה מלאה. המשמעות היא כי לא קיימים הבדלים במחירים בין האולם הדיגיטלי לאולם בשטח, ומאגר כלי הרכב הזמינים מעודכן מול המערכת הראשית כדי למנוע אי הבנות לגבי זמינות כלי הרכב; זמני האספקה שנמסרים באתר זהים לאלו הנמסרים ללקוח מול סוכן מכירות באולם המציאותי.

מבדיקות שערכנו באתר החדש עושה רושם כי תהליך ביצוע ההזמנה קל ופשוט, עם חלוקה ברורה לקטגוריות. בתת התפריט הראשי של הרכב המבוקש קיימים הסברים אודות הגווונים המוצעים, ריפוד חלל הנוסעים, האבזור, המנועים, אפשרויות נוספות לאבזור בתשלום ועוד. 

 במקביל לכך, משווקת החל מהיום חברת יונדאי אפליקציית Connected משופרת עם "איזור-אישי". היא תושק עם מגוון חידושים בהם גם ניהול תקשורת מתקדם עם מוקד החברה, איתור מיקום הרכב ו-ניווט אל מיקומו, מעקב אחר התנהגות נהג (תאוצות, בלימות וכדומה), היסטוריית נסיעות, התראות על מהירות, מצב מצבר ועוד עזרים שונים. זאת ועוד לאפליקציה שירותי תיאום טיפול למוסכים וכן תפעול קולי עם פקודת מתקדמות עבור מערכת הניווט ("סעי הביתה"), עבור מערכת המדיה ("נגני את...) ועוד. 

שירות רכישת רכב בצורה "דיגיטלית" הושק ברחבי העולם לפני מספר שנים, ובארץ פותח בצורה חלקית על ידי קבוצת הליסינג 'קל-אוטו' שאפשרה לרכוש מכוניות באופן מקוון דרך אפיק 'קאר-ביי', עבור רכבי "אפס קילומטר". אולם עד כה, שירות זה לא היה זמין עבור מי שרצה לרכוש מכונית חדשה מיבואן מרכזי, סייג ליבואנים שאפשרו לעשות זאת רק עבור דגם ספציפי אחד בצורה מוגבלת.

 

איך עוקבים אחרינו:

 

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634&lang=HE

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!