המכונית, שנחשבת לאלגנטית עם קריצה לעולם הפרימיום, קיבלה בעבר גרסה בשם אדג' ספורט עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.7 ליטרים בתצורת V6 שמפיק 315 כוחות סוס. אך כעת הצליחו מהנדסי החברה לשפר את נתוני המנוע טווין טורבו "אקובוסט" שלהם ולסחוט ממנו 335 כוחות סוס ומומנט של 55 קג"מ, שיפור של 20 כוחות סוס ו-4 קג"מ בהשוואה למנוע הקודם.
תיבת ההילוכים הוחלפה אף היא והאדג' הקרבי קיבל תיבה אוטומאטית בת 8 מהירויות, שמורידה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים ומזניקה את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות.
השיפורים הטכנולוגיים הללו משפיעים על ביצועי המכונית ולכן גם המתלים, הבלמים ומערכת ההגה עברו שדרוג בהתאמה במטרה לחדד את חוויית הנהיגה הספורטיבית. לדברי המתכננים, החוויה מגיעה לשיאה אם מעבירים את בורר מצבי הנסיעה למצב ספורט ואז גם מערכת הפליטה עולה אוקטבות והופכת את החגיגה למלהיבה יותר.
האדג' ST שהוצג לאחרונה בתערוכת דטרויט יגיע יחד עם האדג' הרגיל, שקיבל אף הוא מתיחת פנים. גרסת ה-ST תצויד כמובן בחישוקי גלגלים ענקיים בקוטר 20 אינץ' עם קליפרים אדומים ועוד כמה תוספות קטנות בעיצוב להעצמת התחושה הספורטיבית. בשאר המערכות, לרבות מערכות הבטיחות, גרסת הספורט והגרסה הרגילה תהיינה זהות.
האדג' ST שהוצג לאחרונה בתערוכת דטרויט יגיע יחד עם האדג' הרגיל, שקיבל אף הוא מתיחת פנים. גרסת ה-ST תצויד כמובן בחישוקי גלגלים ענקיים בקוטר 20 אינץ' עם קליפרים אדומים ועוד כמה תוספות קטנות בעיצוב להעצמת התחושה הספורטיבית. בשאר המערכות, לרבות מערכות הבטיחות, גרסת הספורט והגרסה הרגילה תהיינה זהות.