אלון דאי מתחיל להתרגל לחיים החדשים שלו כנהג במירוצי האינדי-לייט בארצות הברית. אחרי שחתם אתמול (שבת) בבלארדי רייסינג האמריקאית וסחט מחמאות מבעלי הקבוצה, התפנה הנהג הצעיר לראיון עם התקשורת המקומית שהתלהבה מכך שיש נהג ישראלי ראשון אי פעם בסבב.
דאי סיפר תחילה על דרכו כנהג מירוצים: "כמו מרבית הנהגים, התחלתי להתחרות בקארטינג. באופן אוטומטי התאהבתי במהירות, הייתי מאוד צעיר, האדרנלין והתחרות ראש בראש גרמו לי להתאהב בנהיגה. אחרי הפעם הראשונה, התחננתי בפני אבא שלי שייקח אותי שבוע לאחר מכן לעוד מירוץ, הוא שמח מאוד על העניין שלי בנהיגה ומשם הכל תפס תאוצה. אחרי כמה שנים בקארטינג, עברתי למירוצי פורמולה רנו באסיה, שם גם זכיתי באליפות. המשכתי משם לסבב ATS הגרמני בפורמולה 3, שם הייתי בשנתיים האחרונות".
על ההגעה שלו לאינדי-לייט סיפר: "רציתי לעשות את הקפיצה קדימה ולשנות כיוון מהפורמולה 3. שוחחתי הרבה זמן על הנושא עם המנג'ר שלי והגענו למסקנה שאני צריך להגיע לארצות הברית. יש למדינה הזו מוניטין של כזו שנותנת לאנשים לחיות את החלום שלהם. אני מקווה שאצליח ואלך בדרכם של נהגים גדולים אחרים שבאו לכאן מאותה המטרה".
הנהג נשאל על הרושם שלו מרכבי האינדי-לייט והשיב: "באופן טבעי, היה הרבה יותר כיף לנהוג עליה. למען האמת, אני מרגיש שמכונית האינדי-לייט היא מכונית מירוץ אמיתית. היא לא טכנית מדי או מסובכת, היא חזקה, עוצמתית, כבדה, מהירה ואתה באמת צריך להיות בשיא היכולת שלך כדי להוציא ממנה את המיטב".
"אני מקווה להיות שגריר מוצלח של ישראל", השיב דאי על השאלה איך זה להיות הנהג הישראלי הראשון בסבב. "אני רוצה להיות זה שמראה ומלמד את ישראל על הספורט המוטורי, זה ספורט נפלא. עבודת הצוות וכמות העבודה שמושקעת בכל מירוץ היא בלתי נתפסת. הספורט המוטורי מכיל בתוכו משהו שכל אחד יכול להתחבר אליו, לכולם יש בו מקום. אני רוצה שבישראל יתרגשו מכך בדיוק כמוני".
דאי התייחס גם לשאיפות שלו מעונת 2012 שתחל בקרוב: "אני מאמין ביכולת שלי להיאבק על האליפות השנה. יש לי קבוצה נהדרת סביבי והתחושה שאני יכול להשיג דברים גדולים קיימת בתוכי. אני חושב שנפתיע הרבה אנשים העונה".
לסיום נשאל מה האדם הממוצע לא יידע להגיד עליו והשיב: "כמו כולם בישראל, שירתתי יותר משנתיים בצבא. אני מנחש שאף נהג אחר בסבב לא יכול להגיד שהוא עשה דבר כזה".