אמש נערכה מסיבת עיתונאים גדולה של חברת נייקי בניו יורק, בה היא חשפה את הקולקציות הנשים החדשות שלה לאביב. באירוע נכחו גם 27 מהספורטאיות המובילות בעולם, והוצג מגוון רחב של מוצרים מקצועיים, מוצרי אופנה ושירותים דיגיטליים, בהתאם לצמיחה המואצת של קטגוריית הנשים.
קולקציית אביב 2015 מציגה מראה חדש ושיתופי פעולה עם מעצבים, ומותאמת לאורח החיים הספורטיבי של האישה האופנתית המודרנית. הקולקציה כוללת פריטים חדשים בתחום הריצה, האימון והאופנה, בין השאר הוצגו טייצים מתקדמים, דגם חדש של נעלי ריצה מסדרת Flyknit וחזיות ספורט חדשניות.
בהשקה נכחו זוכות מדליית הזהב באולימפיאדה, אליסון פליקס, סניה ריצ'ארד-רוס ואדלינה סוטניקובה, הטניסאית לי-נה שזכתה בפעם השנייה באליפות הגרנד סלאם, וסקיילר דיגינס כוכבת הכדורסל. באירוע, חשפה נייקי לראשונה את שיתוף הפעולה שלה עם המעצב הברזילאי פדרו לורנסו, אשר עיצב קולקציית אימון והנעלה, בעלת פרשנות ייחודית למיזוג מקצועיות וסטייל.
"ספורט וכושר גופני יוצרים סגנון חיים עדכני בקרב נשים ברחבי העולם", אמר מארק פרקר, נשיא ומנכ"ל נייקי העולמית, "בכל יום, אנו משוחחים ומושפעים מקהילת הנשים שלנו, המונה 65 מיליון נשים. בקצב הנוכחי ובעזרת קולקציות ההלבשה וההנעלה החדשות, אנו צופים להוסיף עוד 2 מיליארד דולר להכנסות החברה, ובכך להגיע לכ-7 מיליארד דולרים עד לשנת 2017".
אפליקציית האימונים Nike+ Training Club השיגה עד כה 16 מיליון הורדות, וכ-9 מיליון נשים משתמשות באפליקציית הריצה הייחודית Nike+ Running. האפליקציות הן דרך ליצירת קהילת נשים גלובלית, ומטרתה לעורר השראה ואופטימיות, ועושות שימוש המידע שמספקת האפליקציה למשתמשת, לא משנה באיזו רמה היא, מספקת הבנה טובה יותר ומאפשרת לכל אחת לממש את מטרותיה שלה.