חברת "אדידס", נותנת החסות הרשמית למונדיאל הקרוב בקטאר, חשפה את המדים הרשמיים של הנבחרות המובילות בעולם לקראת טורניר הכדורגל הגדול ביותר. גרמניה, ספרד, ארגנטינה ובלגיה הן חלק מהנבחרות שיילבשו את המדים החדשים והססגוניים של ענקית הספורט.
מטרת הקמפיין, רגע לפני שריקת הפתיחה של טורניר הספורט הצבעוני בעולם, היא להביא את חולצות הכדורגל מהמגרש אל חיי היום-יום כפריט נחשק שכל אחד ואחת יכולים ללבוש כלוק אופנתי לכל דבר וללא קשר לזהותם המגדרית. בין אם לעבודה, לבילויים או סתם בשגרה – המדים שלובשים השחקנים המובילים בעולם שומרים על מראה אופנתי, עדכני ומגניב.
את הקמפיין מובילה אחת מהדוגמניות המובילות בישראל, עדן פינס, ומי שהגיע במיוחד לארץ לקחת חלק על הסט הוא הצלם הבינ"ל, דווין ל'אמורו, אחד מצלמי הספורט המובילים בעולם שברזומה שלו עבודה עם כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם וביניהם: פול פוגבה, קילאן אמפבה ג'ורג'ו קייליני ועוד.
בענקית הספורט "אדידס" מאמינים כי כדורגל הוא הרבה יותר מספורט. כדורגל הוא תרבות, היסטוריה, מורשת ובעיקר זו הפינה החמה בלב שמלאה באין-ספור רגעי עצב ואושר. כדורגל הוא גם המקום האידיאלי לחגוג בו שילוב של סטייל וספורט, והוא לחלוטין לא תלוי מגדר.
קמפיין המונדיאל הוא חלק מקמפיין המותג הרחב "IIN – impossible is nothing", אשר מדבר על כך שאין דבר שהוא בלתי אפשרי, בטח בכדורגל, ענף הספורט הנפוץ והפופולרי בעולם.