הקמפיין החדש של נייקי "So Fast" מציב בקדמת הבמה כמה ממקורות ההשראה המהירים בעולם, בכדי לעודד אתלטים לרוץ ולהתאמן במהירות גבוהה יותר. בין אם זה הקילומטר או המייל הראשון שלכם, או אם אתם מעוניינים "לגלח" כמה שניות או דקות מהשיא האישי שלכם, כל אחד מכם יכול להיות מהיר יותר בקיץ הקרוב.
ניל בראנן, מהיוצרים של "המופע של דייב שאפל" ביים עבור נייקי את סרטון הדגל של קמפיין - "So Fast". בנקודות השיא של הסרטון מופיעים בהופעת אורח האנשים המהירים ביותר בעולם: מייקל ג'ונסון האגדי, לצד האישה המהירה ביותר בעולם, שלי-אן פרייזר-פרייס. הפרסומת המהירה בעולם בכיכובם של קובי בראיינט; הקוסם המפורסם בעולם דיוויד בליין; והופעת אורח נדירה של הציפור המאוירת הידועה לשמצה במהירותה ה"רואד ראנר", וכמובן הצצה מהירה אל נעלי הריצה המהירות של נייקי, Nike Air Zoom Elite 8.
"כל מה שאני עושה באימונים שלי קשור למהירות. אם אני רצה ריצות מהירות של 300 מטר באימונים, או אפילו אם אני מרימה משקולות, אני חושבת על מהירות. אני מנסה לעשות הכל מהר כיוון שככל שאת יותר מהירה באימונים שלך, זה מיטיב אתך כאצנית", אומרת שלי-אן פרייזר-פרייס. בהמשך יפורסמו סרטוני המשך בכיכובם של שלושה עשר ספורטאי עילית נוספים.
העולם עשוי להפוך למהיר יותר כאשר יושק קמפיין המהירות של נייקי בעולם ובישראל, בשילוב פעילות הממוקדת סביב מהירות. לקראת ה- 30 באוגוסט, יוזמנו רצים בכל העולם לרוץ את המייל הכי מהיר שלהם, לצד אצני העל שיתחרו באליפות העולם בבייג'ין 2015.