"רוי השלים את שלושת ימי המבחן הראשונים במסלול בוולנסיה ובהוקנהיים שבגרמניה והראה יכולות גבוהות במיוחד", אומר פטר פלוגקיגר, המהנדס הראשי של קבוצת מוקה מוטור ספורט בפורמולה 3. מירוצי הפורמולה 3 יורו סירייס נחשבים לרמה הגבוהה ביותר של הסבב בעולם.
בדרך כלל הנהגים הבכירים של פורמולה מאסטר מתקדמים ונוהגים שנה או שנתיים באחד הסבבים המקומיים, כמו אליפות גרמניה, איטליה וצרפת לפני שהם מתקדמים לקטגוריה של פורמולה 3 יורו סירייס. במקרה של ניסני מדובר במעבר ישיר לרמה העולמית, מה שנחשב צעד גדול וחשוב לעבר פורמולה 1.
מירוצי הפורמולה 3 בסבב האירופאי נערכים בצמוד למירוצי ה-DTM זו השנה העשירית. נהגים רבים בפורמולה 1 התחרו בעבר בסבב האירופאי, בהם אלוף השנתיים האחרונות סבסטיאן פטל, לואיס המילטון, כריסטיאן קלין, רוברט קוביקה, ניקו רוזנברג, סבסטיאן בואמי ואחרים.
המכוניות בפורמולה 3 יורו סירייס מצוידות במנועי מרצדס בעלי נפח 2,000 סמ"ק והספק של 250 כוחות סוס. הן מאיצות מאפס ל-100 קמ"ש בתוך פחות משלוש שניות וכל אחת מהקבוצות המתחרות רשאית לבצע שינויים אווירודינמיים ומכניים.
פרט למוקה מוטור ספורט, הקבוצה בה נהג ניסני בשלוש השנים האחרונות, ישנן עוד שלוש קבוצות אשר מעוניינות בו לעונה הבאה, אך כפי הנראה ניסני נוטה לחתום במוקה, קבוצה אשר גידלה מספר לא מבוטל של נהגים אשר נוהגים כיום בפורמולה 1, בראשם אלוף השנתיים האחרונות סבסטיאן פטל.