63 שנים אחרי האכזבה בטורניר הקודם אצלה, ברזיל הולכת ומתמרקת לקראת ההזדמנות השניה שלה. הסלסאו הציגה את החולצה החדשה לקראת גביע העולם הביתי, כחלק מתחילת המאבק הגדול בין חברות ההלבשה "נייקי" ו"אדידס" באירוע הספורט המרכזי של השנה הקרובה.
כמו במקרים קודמים, גם הפעם מדובר בחולצה שייצרה חברת נייקי מסיבי פלסטיק ממוחזר ובטכנולוגיה חדשנית, אותה מיהרו ניימאר וחבריו ללבוש. לרגל ההשקה הופק גם קליפ מושקע במיוחד שמציג את החולצה והשחקנים, כאשר למאמן היה את הדבר החשוב ביותר להגיד.
"הדבר היחיד שחסר בחולצה הזאת הוא עוד כוכב", הכריז בקריצה לואיז פליפה סקולארי, המאמן הנוכחי שהוביל את הסלסאו לזכיה הקודמת שלה ב-2002. "אנחנו מכוונים לכך שהכוכב ההוא יצורף לחולצה בסוף הטורניר".
בחברת נייקי צופים שברזיל תהפוך לשוק השלישי בגודלו בעולם, רק אחרי ארצות הברית וסין. סגן הנשיא צ'ארלי ברוקס חזה שהחברה תגלגל עסקים בשווי מיליארד דולרים במדינה הדרום אמריקאית בשנה הקרובה בלבד.
שוק מדי הספורט העולמי מוערך ב-5 מיליארד יורו, כאשר לאחרונה הודיעה אדידס על הארכת הסכם החסות שלה עם פיפ"א עד 2030. השותפות בין השתיים נמשכת מאז 1970 ובקרוב תשיק החברה את הכדור הרשמי לגביע העולם הקרוב, שנקרא "בראזוקה".