Faze Clan going public in deal that is somehow worth $1 billion. https://t.co/oVCoCoFAW0 pic.twitter.com/VSwBUW1QOH
— Kotaku (@Kotaku) October 25, 2021
"בהיסטוריה הקצרה שלנו, התפתחנו מיוצרי תוכן קטנים לאחד מזכיונות הספורט האלקטרוני המעוטרים והמצליחים בעולם, ועכשיו לאחד מהמותגים המוכרים והעוקבים ביותר של הדורות הצעירים בעולם". כך נמסר ממנכ"ל Faze, לי טרינק.
עוד נמסר ממר טרינק, "אנו מאמינים ש- Faze Clan הופכת לקול של תרבות הנוער, מותג שיושב בקשר של תוכן, משחקים, בידור וסגנון חיים בעולם הדיגיטלי. עסקה זו תספק לנו הון וגישה לשווקים הציבוריים, מה שיעזור לנו להאיץ את הרחבת אסטרטגיית המונטיזציה מרובת הפלטפורמות שלנו"
FaZe Clan נמצאת בטופ בכל הקשור לתעשיית הפרו גיימינג והסטרימינג, שבמרכזה פיתוח תוכן דיגיטלי חדשני המופעל על ידי משפיעני מדיה חברתית, יוצרים ועסקים שמרוויחים רווחים מהתוכן שלהם באינטרנט.
עם 80% מהקהל שלה בין הגילאים 13-34, FaZe Clan פיתחה פלטפורמת תוכן דיגיטלי מובילה שנוצרה עבור ועל ידי דור ה-Z ומילניום, FaZe Clan הקימה בסיס מעריצים עולמי נאמן מאוד של למעלה מ-350 מיליון על פני הפלטפורמות החברתיות המשולבות שלה.
רק באוגוסט, FaZe לברון "ברוני" ג'יימס ג'וניור, בנו של אגדת הכדורסל לברון ג'יימס. חובב משחקי הווידאו הצטרף ל-FaZe כחבר וצפוי להזרים משחקים עבור הארגון. החברה כמובן ידועה ומתהדרת ברשת כישרונות המגוונת והחזקה שיש, עם עשר קבוצות eSports בשלל משחקים שונים שזכו ב-30 אליפויות ברחבי העולם עם סך פרסים של מיליוני דולרים.