Next Gen Blog 2 of 3 #NBA2K21
— NBA 2K21 (@NBA2K) October 14, 2020
Rebuilt dribble movement
Improved motion on defense
More realistic contact
New foot planting tech
PS5 exclusive controller features
Courtside Report ️ https://t.co/NEoGoJXZJc pic.twitter.com/KZ90dah1HF
המפתחים מבטיחים תזוזה ריאליסטית ומדוייקת יותר ממה שהוצג לנו עד היום: מכניקת התזוזה נבנתה מהיסוד, וכל היבט שופצר על מנת שיהיה אינטואטיבי ומדויק מבעבר. שחקנים יוכלו להגיע לכל נקודה שרק ירצו על הפרקט הוירטואלי בצורה הרבה יותר קלה ונגישה. 2K מבטיחה כי כל האנימציות משתלבות יחדיו בצורה מושלמת - ומדובר בחוויה שונה ממה ששיחקנו עד היום.
בדור הבא יהיה נסיון הרבה יותר גדול להחיות את המשחק ולגרום לו להרגיש הרבה יותר חי ונושם: השחקנים יקבלו אנימציות פנים חדשות בהתאם למתרחש על המגרש, וגם האינטליגנציה המלאכותית של ההגנה תרגיש הרבה יותר מדוייקת.
השנה, התווסף למנוע המשחק אלמנט חדש לחלוטין בשם "Impact Engine", שמטרתו היא לאפשר לשחקן יותר שליטה במהלך הטבעות לסל, ויותר אפשרויות הגנה כאשר הם באוויר. הדור החדש מאפשר למשחק לבצע חישובים ומהלכים בזמן אמת, ולא כאלה שנקבעו מראש ע"י אנימציות קבועות. מ-2K נמסר כי פיתוח ה-Impact Engine מאפשר לשחקנים לבצע מהלכי contact alley-oop ו- putback dunk-ons לראשונה במותג.
NEXT GEN GAMEPLAY #NBA2K21 pic.twitter.com/mLj4kVSFhw
— NBA 2K21 (@NBA2K) October 6, 2020
חברת 2K תשתמש ב-Haptic Feedback ו-adaptive triggers - הפיצ'רים שהשלט החדש של הפלייסטיישן 5 מציע: ככל השחקנים ירוצו על המגרש, יהיה להם הרבה יותר קשה ללחוץ על טריגר הספרינט - מה שמסמל שמד האנרגיה של השחקן מתרוקן והוא מתעייף לאט לאט. למעשה, כל מהלך שהשחקנים יבצעו על המגרש יצרו רטט בשלט, שמעיד על מד האנרגיה השחקנים שמתרוקן, ועשוי גם לגרום לפציעה במידה ונדחוק אותם עד הקצה.
החסימות במשחק יושפעו גם הן מהפיצ'רים הללו, וזה אומר שלשחקן מגודל ומאסיבי יהיה הרבה יותר קל ללחוץ על מקש החסימה מאשר לשחקן קטן. אין ספק כי הפלייסטיישן 5 יעניק לשחקנים חוויית משחק שהאקס בוקס לא מסוגל לספק, כאשר כל האלמנטים הללו אמורים להעניק לשחקנים את התחושה כאילו הם נמצאים על הפרקט הוירטואלי.