הכדורגל הישראלי מוביל מבין ענפי הבידור במדינה. מבחינת נתוני קהל אין ענף בידור בישראל שמושך בסוף שבוע אחד כמות אנשים כמו הכדורגל - בעונה שעברה הגיעו לאצטדיונים מספר שיא של 1,430,652 צופים, ממוצע של 41,481 צופים בכל מחזור. בכדי לקדם מהלך זה, המנהלת החליטה להשיק את הסלוגן תחת הכותרת: "המשפחה עולה למגרש".
כאמור, משחק "אלוף האלופים" שישוחק במוצ"ש, יהווה את ההזנקה של הקמפיין להבאת המשפחות ויכלול פעילות נרחבת למשפחות במתחמי FAN-ZONE לפני פתיחת המשחק, הפעלה מיוחדת על כר הדשא במהלך המחצית, ועליה של משפחות מעוטף עזה יחד עם שחקני הקבוצות והשופטים בפתיחת המשחק. הפעילות של המנהלת, יחד עם היזמות של קבוצות הליגה דוגמת עירוני ק"ש המציעה מינויים לילדים, נשים, נוער, חיילים וסטודנטים ב-100 ש"ח ובית"ר י-ם המציעה החזר כספי של 30% על המנוי במקרה שהקבוצה לא תעפיל למפעל אירופאי, מראה כי גם בעלי המועדונים נרתמים לקמפיין זה.
ארז כלפון, יו"ר המנהלת: "מטרת המהלך שיזמנו להביא יותר קהל ומישפחות לאיצטדיונים. אנו פועלים יחד עם המועדונים להנגשת יכולת ההגעה של המשפחות למגרשים. בעונה הקרובה יותר משחקים ישוחקו בשעות יותר נוחות עבור קהל צעיר, המועדונים מציעים מינויים במחירים נוחים ולא פחות חשוב, הכדורגל הישראלי של היום בטוח יותר ביחס לעבר - כך מראים הנתונים שהוצגו על ידי המשטרה. קמפיין זה, שנערך ערב תחילת העונה, ביחד עם המועדונים, לצד המתקנים החדשים אליהם יצטרף העונה בלומפילד המשודרג, יאפשר ליותר ילדים ויותר משפחות להנות מזמן איכות יחדיו במגרשי הכדורגל".