אלירן עטר ערך אתמול (חמישי) אימון חלקי במדי מכבי חיפה, כאשר בחלק מהזמן דיבר עם אנשי הצוות. השחקן נמצא בסיטואציה לא נעימה מבחינתו. מצד אחד הוא עדיין לובש ירוק, אך גם הוא יודע שמעברו לצהוב באוויר כבר תקופה.
רוב פרטי העסקה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב סוכמו, כאשר יש פערים כספיים קטנים. בסופו של דבר, המתווה צפוי להיות 750 אלף יורו למכבי חיפה בתוספת הקשר, שלומי אזולאי. העסקה קרובה לסיכום כבר מספר ימים, אך נראה שבקרוב תסתיים הסאגה הארוכה. גורם: "לא כסף מעכב את עסקת עטר, רק אגו".
מי שלא התאמן באופן סדיר הוא הבלם הברזילאי, אליסון דוס סנטוס, שהיה מנקודות האור במשחק נגד בני יהודה. דוס סנטוס נפצע במהלך ההפסד ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר לקראת הפועל באר שבע ביום ראשון. אם דוס סנטוס לא יהיה כשיר למפגש, דקל קינן ועומרי בן הרוש ישמשו כבלמים, אך לוזון יצטרך לאלתר בלם שלישי, אם ירצה לשמור על המערך.
הקבוצה הודיעה אתמול כי נמצא המתווה לשחרורו של הקשר קמיל ואצק, שמבוקש במספר קבוצות בפולין. הצ'כי קיבל חמש משכורות על סך 150 אלף יורו, מה שאומר שמכבי חיפה חסכה 150 אלף יורו במסגרת ההסכם. מי שעדיין נמצא במועדון הוא הולמאר איולפסון. לפי דיווחים בבולגריה, מי שמנסה לעזור לחיפה להשתחרר מחוזהו של האיסלנדי הוא לא אחר מאשר גיאורגי קוסטדינוב. הקשר משמש כמעין מתווך ומנסה לשכנע את הבלם לעבור ללבסקי סופיה, אולם בשלב זה המגעים עדיין לא הבשילו להסכם.
ארנסט מאבוקה קיבל הבוקר בשורות חיוביות. המגן הירוק זומן לסגל נבחרת קמרון לקראת צמד המפגשים מול ניגריה במוקדמות המונדיאל, בהן הוא צפוי לפתוח בהרכב.
בהקשר אחר, מזה שנתיים מנהלים אוהדי מכבי חיפה תהליך כדי לזכות בהיתר להנפת דגל הפריסה הענק ביציעי אצטדיון סמי עופר. הבוקר נמצא הפיתרון שיאפשר לקהל הירוק להניף את הדגל הססגוני כבר במשחקה הביתי של מכבי חיפה מול האלופה הפועל באר שבע, ביום ראשון הקרוב.
הדבר התאפשר לאחר שיחה שניהלה הבוקר שרת התרבות והספורט מירי רגב עם נציב שירותי הכיבוי רב טפסר דדי שמחי ולאחר שגם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, הממונה על שירותי הכבאות, התערב בנושא כדי להסיר את החסמים ולמצוא פתרונות יעילים. על פי הסיכום, אוהדי מכבי חיפה יצטרכו לטבול את דגל הפריסה בחומר מעכב בעירה ולמסור על כך הצהרה חתומה לתחנת הכיבוי המקומית. לאחר מכן, יינתן בשלב הראשון אישור פריסה חד פעמי לדגל, בכפוף לדרישות כללי הבטיחות המחייבים, וכדי שיתקבל אישור קבוע, ייאלצו אוהדי חיפה לעמוד בדרישות מכון התקנים הישראלי.