מאבקן של קבוצות ליגת העל להחזיר את הקהל לאצטדיונים ממשיך. הפועל ר"ג, מכבי פ"ת ומכבי נתניה החליטו לקבוע מחיר אחיד לכרטיסים למשחקיהן, שיעמוד על 50 שקלים בלבד.
זה לא סוד שהקהל מהווה כוח רב עבור כל קבוצה וכפי הנראה אחדות מהן התחילו להפנים שצריך להשקיע בשחקן ה-12 בטווח הקצרף במטרה שיחזיר להן בטווח הארוך. לכן הצטרפו קבוצות נוספות למיזם המחיר האחיד, בעוד שמי שהתחילה את היוזמה, בני יהודה, ממשיכה במסורת זו השנה הרביעית ברציפות ואף הוזילה משמעותית את מחירי המנוי ל-500 שקלים.
לאחר העונה שעברה בהפועל רמת גן נחושים להחזיר את הקהל למגרשים ובעקבות ההתנהלות הכלכלית אשתקד, שנחקרת עד היום, רוצים לגרום לאוהדים לחוש אמון בקבוצה. לכן החליטו במועדון לשתף פעולה עם היוזמה והורידו גם הם את מחיר המנוי ל-500 ש"ח.
בקבוצה מבינים את פוטנציאל האוהדים שקיים בערים כר"ג וגבעתיים ומקווים ששחקנים אטרקטיביים כמו הקשר האורוגוואי קלאודיו ריברו וצמד הבולגרים, טלקיסקי וטופוזאקוב, בתוספת שחקנים נוספים שיצורפו בקרוב, יובילו את הקהל למגרשים.
גם במכבי נתניה החליטו העונה ללכת לקראת האוהדים ולהוריד את מחירי הכרטיסים, למעט המשחקים המרכזיים (מכבי ת"א, הפועל ת"א, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה), בהם צפוי האצטדיון להיות מלא. גם אצל הצהובים-שחורים יעמוד מחיר המנוי על 500 ש"ח.
מבחינת המלאבסים (גם במכבי פ"ת ישרו קו עם המחירים הנ"ל) המהלך הוא תולדה של מספר גורמים, וביניהם בקשת האוהדים עצמם, מכיוון שהקבוצה לא משחקת בביתה וכן המגמה הכללית של קבוצות שונות בליגת העל העושות כן.
בנוסף, במכבי פ"ת יקצו הסעות ממגרש האימונים של הקבוצה לכל משחקי הבית בעלות של עשרה שקלים הלוך חזור.