למרות ההפסד המאכזב, 2:1 והמשחק המרגיז, בעיקר במחצית השניה, הרייטינג למשחק עמד על 18.3 אחוזים. עם זאת, הפסד בעוד יומיים מול יוון ובערוץ 10 יצטערו על רכישת הזכויות לקמפיין, שבמקרה כזה, סביר להניח שהסיכויים של ישראל יהיו נמוכים להעפיל משלב הבתים.
מדובר על רייטינג גבוה יותר ממשחק החוץ מול גיאורגיה, שזכה לשיעור צפיה של 16.6 אחוז ביכולת חלשה של הנבחרת הישראלית. במשחק הפתיחה מול מלטה החלשה צפו עוד פחות מכך, 14.3 אחוזים.
משחק הכדורגל הזניק את נתוני ערוץ 10, שבדרך כלל שידוריו אינם גורפים שיעור צפיה דו ספרתי לרייטינג שנושק לרף 20 האחוזים.
ההתמודדות מול יוון בשלישי תקבע אם הרייטינג ימשיך להיות גבוה גם בהמשך או שמא יחתך באכזריות. אחרי המפגש באתונה יכנס קמפיין מוקדמות היורו לפגרה בת חמישה חודשים.
מול המשחק שודרה 'מונית הכסף', אחת התוכניות הפופולארית של זכיינית ערוץ 2 קשת, שגרפה אמש 19.1 אחוז. אחריה שודרה 'עבודה ערבית' שהצליחה גם כן לייצר שיעור צפיה גבוה, 18.8 אחוז. אך המשדר בעל הרייטינג הגבוה ביותר היה מהדורת השבת של חדשות 2 עם 21.8 אחוז. הנתונים מתייחסים למשקי בית באוכלוסייה היהודית.