עיגול האמצע בהיכל נוקיה מעולם לא היה חייכן כל כך. מכבי ת"א, סגנית אלופת המדינה בכדורסל, חתמה היום על הסכם חסות לשלוש שנים עם רשת המסעדות 'מוזס', בשווי של כ- 200 אלף דולר לעונה, במסגרתו תיהנה רשת המסעדות מהפרסום הבולט במשחקי היורוליג של הצהובים.
בנוסף לסכום זה תקבל מכבי העונה כ-600 אלף שקל ממפעל הפיס עבור פרסום בעיגול האמצע במשחקי הליגה, פרי הסכם שחתמה מנהלת הליגה בכדורסל. הספונסרית הראשית של מכבי ת"א היא חברת אלקטרה, שמשקיעה בקבוצה כ-2 מיליון דולר בעונה. הספונסריות המשניות: תמי 4, נייקי ושבירו, תומכות בקבוצה בסכומים של כחצי מיליון דולר לעונה כל אחת.
בלוגו המוכר של רשת 'מוזס', שמציעה מזון מהיר 24 שעות ביממה, נראה חתול עם חיוך רחב מאוזן לאוזן ולשון משתרבבת החוצה. במסגרת ההסכם מתוכננת חלוקת פרסים של מוצרי הרשת במשחקים ביד אליהו.
יובל סלע, מנכ"ל 'מוזס' ואחד מבעלי הרשת: "אחרי כמה שנים ששיתפנו פעולה על אש קטנה, רשת המסעדות 'מוזס' החליטה להיכנס בגדול לעסקים עם מכבי ת"א ולהעמיק את הקשר בין הצדדים. אנו שמחים וגאים שהחתול המפורסם של 'מוזס' יתנוסס על עיגול האמצע במשחקי הקבוצה באירופה. אנו מתכננים שיתופי פעולה נרחבים של רשת 'מוזס' עם הקבוצה ועם המועדון".
מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, שיזם את העיסקה והביא לחתימתה, אמר: "אנחנו מרוצים מאוד מהעובדה שהרחבנו את ההסכם עם 'מוזס', אחד הספונסרים הדומיננטיים שלנו. מכבי ת"א ממשיכה להיות מותג חזק ומוביל, ולחתום על הסכמים גדולים עם ספונסרים רבים".