כאשר מנצ'סטר סיטי שינתה בעלות לטובת המיליארדרים החדשים שלה הצהירו הבעלים כי המטרה הסופית היא להפוך את הקבוצה לטובה באירופה. בינתיים, הסיטי מתקשים אפילו להיות הטובים באנגליה, אבל כנראה שלמותג מנצ'סטר סיטי ולקהל האוהדים הגדול והנאמן שלה יש ערך בפני עצמו.
הסיטי הודיעה כי חתמה על עיסקה חדשה עם "מנ-פרוסטאל". מדובר בחברה גדולה העוסקת באספקת מוצרי ושירותי תעשיה שונים. החיבור ברור מאליו שכן החברה הזו נמצאת בבעלות של ה- IPIC קרן השקעות הנפט של אבו דאבי.
ההסכם נחתם עד לסיומה של עונת 2011-12. החברה מעסיקה 4,200 עובדים ונותנת שירותים בכ-60 מדינות ברחבי העולם. באוקטובר 2008 התקיימה העיסקה שבה עברה הבעלות לידי הקונצרן מאבו דאבי.
במסגרת העיסקה הזו וכדי לקדם את האינטרסים השיווקיים של שני הצדדים, כבר נקבעו כמה משחקי ידידות מעניינים. בהסכם הוכנס סעיף לפיו בכל קיץ בשנים 2010, 2011, ו- 2012 מנצ'סטר סיטי תשחק מול קבוצה גרמנית מהבונדסליגה.
מנ-פרוסטאל תהיה האחראית לצד הארגוני והיא תסתייע בסוכנות שיווק הספורט הבינלאומית ספורט פייב. בנוסף, החברה תקבל חשיפה ופרסום בצורה בולטת בכל המשחקים של מנצ'סטר סיטי בפרמייר ליג, במשחקי הגביע ובמשחקים אחרים ותחריות בינלאומיות שבהן תשתתף הסיטי.
"אנו שמחים מאוד על העיסקה ועל שיתוף הפעולה עם חברה מהסוג הזה, מדובר בשיתוף פעולה שיתרום רבות לשני הצדדים. מנצ'סטר סיטי נכנסת עם ההסכם הזה לעידן חדש" אמרו ראשי הסיטי.