לבהייה היומית וחסרת המטרה בפייסבוק עשויה להצטרף בקרוב סיבה של ממש להשאיר עוד כמה שעות את דף הרשת החברתית פתוח, כאשר פייסבוק יחלו לשדר חי משחקי כדורגל.
הסנונית הראשונה שמרמזת על הבאות, היא משחק הגביע האנגלי (FA 'קאפ') בין וומבלי לאסקוט, שיועבר בשידור חי בשישי הקרוב לקהל פוטנציאלי של 700 מיליון גולשים. השידור יופק על ידי הספונסרית החדשה של המפעל האנגלי, בירה באדווייזר.
אמנם מדובר במשחק בין שתי קבוצות מליגות נמוכות, בסיבוב המוקדם הראשון מבין חמישה, שלא יעניין חובבי כדורגל רבים, אבל התקדים הוא בעל חשיבות מסחרית עצומה, אליה מודע היטב מנהל השיווק של באדווייזר, איאן ניואל. "אנחנו מחוייבים להביא את טורניר הנוק אאוט היוקרתי בעולם קרוב ככל הניתן לקהל הרחב ומה יותר טוב מלעשות זאת באמצעות הפייסבוק", אמר.
וומבלי, כשמה כן היא, משחקת באותו אזור של האצטדיון הלאומי המפורסם ומגרשה הביתי מרוחק כשלושה ק"מ בלבד מאותו וומבלי מוכר. על מנת לשחק באצטדיון וומבלי הגדול צריכה הקבוצה החובבנית לעבור 12 סיבובים, כדי להעפיל לחצי הגמר.
שיתוף הפעולה בין באדווייזר להתאחדות האנגלית צפוי להניב שידורים ישירים מהגביע עד לסיבוב הראשון, אז יעברו זכויות השידור למשחקים לגופים אחרים.
יש מי שיראו במהלך המדובר זירה נוספת למלחמה בין פייסבוק לגוגל על השליטה באינטרנט. גוגל, באמצעות יוטיוב, העבירה לאחרונה בשידור חי את משחקי הקופה אמריקה, כמו גם את ליגת העל ההודית בקריקט (IPL) ונמצאת במו"מ לגבי שידורים עם ה-NBA וליגת ההוקי האמריקאית.