מחקר שנערך באנגליה מראה את הקושי של האוהדים לעמוד במחירי הכרטיסים היקרים להחריד למשחקי הכדורגל. לפי המחקר, 1 מכל 12 בעלי מנויים מתחלקים עם אוהדים אחרים בכרטיסי המנוי שלהם.
נמצא כי מחיר יקר למנוי אינו בהכרח המדד הכריע לשיתוף. נראה כי לגורמים כגון מיקום וחתך סוציו- אקונומי משקל חשוב לא פחות. כך למשל, למנצ'סטר יונייטד מספר האוהדים הרב ביותר שרוכש מנוי אך מעדיף לגבות כסף מאחרים על כניסה לחלק מהמשחקים כדי לחסוך. 12 אחוז מאוהדי הקבוצה נוהג כך, כשמחיר מנוי לקבוצה נע בין 513 ל-931 ליש"ט (2985-5420 שקל).
ארסנל, המוכרת מנויים בתעריפים היקרים ביותר, 893 עד 1370 ליש"ט, במקום השני עם 9 אחוזים. שיעור דומה של אוהדים מעדיף להתחלק בליברפול (732-785 ליש"ט למנוי) וטוטנהאם (650-1170 ליש"ט). נראה שהמשבר הכלכלי הגיע גם ללונדון, מהערים היקרות בעולם.
אצל הלונדונית השלישית, צ'לסי, רק 5 אחוזים מהאוהדים מתחלקים, למרות המחיר הגבוה של הכרטיסים, בין 695 ל-1210 ליש"ט. מכאן אפשר להסיק כי אוהדי צ'לסי עשירים יותר או אולי נאמנים במיוחד, תלוי בהשקפה. אפשרות נוספת היא ההצלחה המסחררת של הקבוצה, שאוהדיה אינם מוכנים לוותר על אף משחק, יהיה המחיר שיהיה.
המחקר מגלה כי אוהדי בלקבורן הם הקמצנים ביותר או הכי פחות אדוקים מבין קבוצות הפרמייר ליג. מנוי למשחקי הרוברס הוא אחד הזולים ביותר, בין 209 ל-396 ליש"ט, אך עדיין 8 אחוזים מאוהדיה מתחלקים במנוי. בוויגן, שמציעה גם היא מחירים זולים, ב-250 עד 295 ליש"ט, רק 4 אחוזים מהמנויים מתחלקים עם אחרים.
יש לציין כי באנגליה יש תעשיית תיירות אדירה סביב הכדורגל וסוכנויות נסיעות מוכנות לשלם כסף טוב תמורת כרטיסי כניסה למשחקים, לפעמים לבעלי המנויים עצמם. אלה יודעים שביכולתם לעשות קופה ומתפתים הרבה פעמים להצעותיהם של אנשים המתווכים בין האוהדים לסוכנויות וגוזרים גם לעצמם קופון.
המחקר לא בדק כמה מהאוהדים נהגו כך והציעו את כרטיסי הכניסה למרבה במחיר או שפשוט רכשו את כרטיס המנוי במשותף עם אוהדים אחרים והתחלקו. גם בסקר זה בלטו לטובה אוהדי בלקפול הקטנה, שרק 2 אחוזים מהם מתחלקים בכרטיסי המנוי.
גרנט באת'ר, דובר החברה שערכה את הסקר, אמר: "המועדונים הקפיאו את מחירי המנויים אבל אוהדים מתחילים לשאול את עצמם אם ביכולתם לתמוך בקבוצה שלהם כל שבוע". הוא הוסיף כי הנתון של אוהדי מנצ'סטר יונייטד צפוי בשל מחאתם נגד בעלי הקבוצה.
מלקולם קלארק, יו"ר איגוד האוהדים, הוסיף: "אנחנו מקבלים יותר ויותר דיווחים על אוהדים שמתחלקים בכרטיסי המנוי. בימים אלה הרבה לא מסוגלים לשלם בעצמם את המחירים".