ברמינגהאם עוברת עונה סבירה בהחלט בינתיים בליגה האנגלית וממוקמת במקום השמיני בטבלה, מקום אחד בלבד אחרי ליברפול של יוסי בניון. במקביל, ראשי הקבוצה פועלים בתחומים שונים ומקוריים, ובדיוק כמו הקבוצות הגדולות באנגליה, מחפשים דרכים להגדיל את קהל האוהדים שלהם.
הפיתרון שהם מצאו היה מונח ממש מתחת לאף שלהם. במועדון עומדים לפעול כדי לקדם את המטרות השיווקיות של הקבוצה בסין. הבעלים של הקבוצה הוא קארסון יונג, איש עסקים מהונג קונג. יונג, באמצעות חברת האחזקות שלו "גרנדטופ אינטרנשיונל" הגיע לשליטה מלאה בתחילת העונה.
היה זה לאחר שקודם לכן נכשל בהצעת רכש אחת ולאחר מכן באוגוסט 2009 פורסם כי הוא מעוניין ב- 29.9 אחוזים מהמניות. בסופו של דבר הקונצרן שלו הציע 81.5 מיליון ליש"ט וזכה בשליטה. יונג גם נפגש עם האוהדים שחששו כדי להראות להם את מחוייבותו למועדון.
עכשיו הוא ינצל את קשריו הענפים במזרח הרחוק (עסקיו כוללים גם קזינו במקאו וחברות אנרגיה גדולות). הרעיון הוא להקים חברת שיווק בשם "ברמינגהאם צ'יינה", שתעסוק בקידום האינטרסים העסקיים של המועדון. היו אף כאלה שהציעו להקים קבוצת בת בסין.
חברת השיווק תפעל בשיתופי פעולה עם חברות מקומיות באזור סין והונג קונג ותקדם את שם הקבוצה כמותג מקומי. בעתיד הקרוב גם אמור לצאת לדרך קמפיין פרסומי שמטרתו גידול מכירות המרצ'נדייז של המועדון. בנוסף, חברת האחזקות של יונג עשויה לשנות את שמה ל"ברמינגהאם אינטרנשיונל הולדינגס".
העיר ברמינגהאם היא עיר תעשייתית גדולה במרכז אנגליה עם מעל מיליון תושבים. בעיר הזו התרחשה המהפיכה התעשייתית ופרץ סגנון המוסיקה של ה"הבי מטאל" עם להקות כמו לד זפלין ובלק סאבאת. העיר בעלת האוכלוסיה המעורבת כוללת את קבוצת הכדורגל של ברמינגהאם סיטי והיריבה העירונית, אסטון וילה. בנוסף, בפרברים משחקת גם ווסט ברומיץ'.