עמרי כספי, הנחשב ליורשו של עודד קטש בכל הקשור ליכולתו ככדורסלן ולייצוג הספורט הישראלי בחו"ל, ממשיך את דרכו של הגארד לשעבר גם על קופסאות הקורנפלקס של תלמה.
לאחר שנתיים עם אורנה בנאי כפרזנטורית, חוזרת חברת 'יוניליוור', המחזיקה במותג 'תלמה', להביע אמון בכדורסלן ישראלי ובוחרת בכספי כדמות המובילה בקמפיין הפרסומי החדש והמושקע שלה, בהיקף של כשמונה מיליון ש"ח.
שחקן סקרמנטו קינגס צפוי לקבל על חלקו בקמפיין סכום מכובד למדי, המוערך בכ-200 אלף דולר. עבור כספי מדובר בקמפיין גדול שני, אחרי זה עם 'אל על', עליו קיבל לפי הערכה כ-150 אלף דולר.
במסגרת הקמפיין החדש, תחת הכותרת המוכרת 'תלמה של אלופים', יזכו אריזות הקורנפלס המוכרות לעיצוב מחדש, עם כספי בחזית, ואלה יחשפו לקהל הרחב כבר בשבוע הבא.
ביוני יעלה בערוצים המסחריים גם סרטון בו נראה כספי מלהטט ברחובות תל אביב, כולל בחוף הים, וכאשר הוא מגיע ליד אליהו האזור נראה כמנהטן בניו יורק, עם ה'מדיסון סקוור גרדן' שמחליף את היכל נוקיה.
"תלמה הוא מותג שמלווה אותי, כמו את רוב הישראלים, מילדות", מסר כספי בעקבות ההתקשרות העסקית. "הוא חלק מהבית וחלק מהמשפחה. החיבור לתלמה ובעיקר למסר המלווה אותו, הכוח להצליח, הוא מבחינתי חיבור טבעי ואני שמח על ההזדמנות".
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל, הוסיפה: "כספי הינו אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם הצלחה ישראלית והחיבור בינו לבין 'תלמה', מותג דגנים המזוהה עם ישראליות, הינו טבעי. אנו בטוחים כי עומרי יתרום לחיזוק הקשר שלנו עם הצרכנים".