קבוצות הפרמייר ליג מסמנות את הודו, בתור מדינת היעד הבא ששווה להשקיע בה ולהפיץ בה את תרבות הליגה האנגלית
איאן אייר, המנהל המסחרי של ליברפול הסביר: "השוק ההודי הוא מאוד מעניין, אני מאמין שאנחנו צריכים להגיע עם תוכנית מיוחדת אל השוק הזה".
אייר הסביר את התוכנית, "אי אפשר למשל לנסות למכור לבחור בכפר חולצה ב-45 ליש"ט, אבל אפשר לתכנן תוכנית שתיגע בכל שכבות האוכולוסיה ולמכור פרטי מרצ'נדייז ב-5-10 דולרים".
המנהל המקצועי של טוטנהאם, פול בארבר, סיפר כי במחקר שעשו גילו כל-20 מיליון אנשים ברחבי העולם מכירים ובעלי דעה חיובית על המועדון הלונדוני, 4 מיליון מתוכם היו מהודו. בארבר גם סיפר כי, בהודו נרשם מספר הצופים השני הכי גבוה בגמר גביע הליגה מחוץ לבריטניה.
בארבר עצמו כבר טס להודו יחד עם מנהל הפיתוח הבינלאומי של המועדון, כדי לדון עם ההתאחדות המקומית על השקעות אפשריות במדינה.
בארבר סיכם: "הודו היא שוק ענקי בכדורגל, האהבה שם למשחק גדולה ואנחנו מאוד רוצים לעזור להם להתקדם במשחק. נשמח לראות גם יותר חשיפה לקבוצה שלנו שם, זה טוב אם אנשים שם יתעניינו בטוטנהאם ובמרצ'נדייז שלה".