יורשו של דיוויד בקהאם במנצ'סטר יונייטד ולאחר מכן גם בריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, הולך בדרכו של האייקון האנגלי גם בשדה העסקי.
אתרי האופנה מדווחים כי בית האופנה היוקרתי, אך הפופולארי, ארמאני, בחר בפורטוגלי להוביל את הקמפיין החדש שלו. הבחירה של ארמאני מסמנת חילופי דורות בדמות הסמל הגברי המוביל, כאשר רונאלדו הצעיר (25 בחודש הבא) יחליף את בקהאם בן ה-34.
במקביל, נבחרה השבוע אשתו של בקהאם, ויקטוריה, להוביל את מותג הג'ינס של ארמאני ואת קו האופנה אמפוריו ארמאני.
ג'יורגיו ארמאני אמר על הבחירה ברונאלדו: "בשבילי, הוא תמצית הנעורים. ספורטיבי, מרגש, עצמאי וליברלי ללא דעות קדומות". ארמאני הוסיף כי החלפת בקהאם ברונאלדו היא מעין פתיחת המותג למכרז חדש, שמטרתו "ריענון התדמית לטובת קהל צעיר יותר, אבל אנחנו מדמיינים שיש עכשיו כמה עורכי צהובונים בבריטניה שחשים כמו ילדים דחויים".
אתר האינטרנט של ערוץ הבידור E! הגדיל לעשות, כאשר פרסם תמונות של שני הכדורגלנים-דוגמנים בתחתוני ארמאני בלבד וביקש מהקוראים והקוראות לדרג את העדפותיהם, מי מתאים יותר לייצג את מותגי האופנה של ארמאני.
אם לשפוט לפי התוצאות העדכניות, נכון למועד כתיבת שורות אלה, כוכבו של בקהאם, לפחות בכל הקשור לעולם האופנה, טרם דעך. האנגלי מוביל על פני המתחרה הפורטוגלי ונהנה מהעדפותיהם של 57.1 אחוז מהגולשים, לעומת 42.9 אחוז שנתנו את קולם לרונאלדו.
למרות הציפיות ותג המחיר הגבוה, 80 מיליון ליש"ט שילמה ריאל למנצ'סטר יונייטד תמורת רונאלדו בקיץ. רונאלדו מספק קבלות גם על המגרש ולא רק בצילומי הקטלוגים. לפורטוגלי 7 שערי ליגה בעשר הופעות במדי הבלאנקוס, כאשר עם תום שלב הבתים בליגת האלופות הוא מדורג ראשון בטבלת מלך השערים עם 6 כיבושים.