בנבחרת ישראל אולי מאוכזבים מהתיקו הביתי אתמול (שבת) מול יוון, אבל לפחות בכל הקשור להיבטים מסחריים בהתאחדות לכדורגל יכולים להיות שבעי רצון מההתמודדות.
ההכנסות של ההתאחדות מהמשחק מול יוון אתמול באצטדיון רמת גן מסתכמות ב-4.2 מיליון שקלים - שיא הכנסות לקמפיין הנוכחי. הסעיף העיקרי בהכנסות הוא מכירת זכויות השידור מהמשחק - כ-2 מיליון שקלים על פי החלוקה הבאה: 1.05 מיליון שקלים שמקבלת ההתאחדות מזכיינית ערוץ 2 "רשת", ועוד כ-995 אלף שקלים שהיא מקבלת עבור מכירת זכויות השידור של המשחק לחו"ל.
באצטדיון ברמת גן נכחו אתמול 37,913 צופים, כאשר בסביבות 1,000 כרטיסים נותרו בקופות. ההכנסה ממכירת כרטיסים הסתכמה ב-1.8 מיליון שקלים. ההתאחדות גם נהנתה מהכנסה של כ-400 אלף שקל ממכירת שילוט ופרסום לחברות יווניות.
עד תום הקמפיין מובטח להתאחדות סכום של כ-6 מיליון שקלים עבור זכויות טלוויזיה מאירוח שלושה משחקים - לטביה, לוקסמבורג ומולדובה - ובנוסף להכנסות ממכירת כרטיסים למשחקים אלו.