בשנתיים האחרונות קשה להתחמק מהפופולריות העצומה של חולצות מסי וברצלונה בשוק האופנה הספורטיבי. אך כמו שאומרים בכדורגל, מדובר בשליטה אופטית בלבד. מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, שתי הקבוצות האהודות בעולם, עדיין נותנות את הטון בתחום מכירת החולצות. עם זאת, יש להדגיש כי החברה הגרמנית שערכה את המחקר התבססה על נתונים מ-2005 עד 2009.
שוק החולצות הרשמיות מהווה זירה נוספת למאבק החריף בין אדידס לנייקי. יונייטד מייצגת נאמנה את נייקי ואילו ריאל היא הנציגה הבכירה של אדידס בכל הקשור למכירת חולצות. שתי הקבוצות מוכרות כל אחת בין 1.2 ל-1.5 מיליון חולצות בשנה.
ליברפול לא תסיים ככל הנראה כסגנית בפרמייר ליג אך בתחום החולצות, האדומים נמצאים במקום השני באנגליה וברביעי בסך הכל. ליברפול עולה על ריאל בכל הקשור למרצ'נדייז בכלל, בתוך זה נעליים, מגפיים, כדורים, תיקים ועוד. ליברפול, המוכרת בין 700 ל-900 אלף חולצות בשנה, מכניסה עבור אדידס יותר כסף מאשר ריאל.
ברצלונה הוא המועדון השני מבין נציגי נייקי והשלישי ברשימה הכללית, עם מכירות של מיליון חולצות בשנה. ברשימת עשר הקבוצות שמוכרות הכי הרבה חולצות נמצאות עוד שתי אנגליות, צ'לסי וארסנל. מילאן, אינטר ויובנטוס מייצגות את איטליה. ישנה התאמה בין המועדונים שמוכרים את מספר החולצות הרב ביותר לבין זהות המועדונים העשירים ביותר על פי חברת דלוייט.
למרות הממצאים המציגים את השדים האדומים כקבוצה שמוכרת את מספר החולצות הרב ביותר, אוהדיה האדוקים של היונייטד לא רוקדים לפי החליל שמכתיב המועדון ובעליו האמריקאים. כחלק מהמחאה נגד הגלייזרים, הבעלים שרכשו את המועדון ב-2005 והכניסו אותו לחובות, החליטו האוהדים להגיע למשחק הבית הבא של הקבוצה, מול ליברפול (19 בספטמבר) בחולצות שנוצרו טרם כניסתה של משפחת גלייזר.