תאגיד בקרדי מרטיני מזמין את הצרכנים להשתתף במשחק טניס וירטואלי מול הטניסאי רפאל נדאל, כחלק מהקמפיין העולמי של התאגיד תחת השם "אלופים שותים באחריות".
המשתתפים שינצחו את האלוף במשחק הוירטואלי באמצעות רובוט יזכו לטוס עם חבר נוסף למיורקה שבספרד, שם יפגשו באופן אישי את נדאל והרובוט, ואף יוכלו להתמודד מול רפאל נדאל במשחק טניס אמיתי, הפעם פנים מול פנים, באמצעות שליטה על הרובוט.
התחרות היא דרך עמוד פייסבוק ייעודי לנושא. את המסר לשתייה באחריות מעביר נדאל לפני כל תחילת משחק וירטואלי, המזכיר לשחקנים כי "אלופים אמיתיים יודעים איפה הקו נמצא. שתו באחריות".
המשחק יתקיים עד 31 במרץ 2012. קמפיין השתיה באחריות של תאגיד בקרדי הושק לראשונה ב- 2008 עם אלוף פורמולה 1 מייקל שומאכר תחת הכותרת "שתיה ונהיגה לא מתערבבים".
לדברי מנהל מותג בקרדי העולמי, ג'ק מקדונלד: "אנו מעוניינים לחזק את המודעות והשליטה העצמית בשתיית אלכוהול, וזאת באמצעות אפליקציה ייעודית בפייסבוק המדמה שליטה עצמית בשתיית אלכוהול. אנו מזמנים את הקהל הרחב מעל גיל 18 להיות חופשיים, להגיע וליהנות מהמשחק עם רפאל נאדל. וכך אולי לזכות להתמודד מולו במשחק טניס אמיתי".
אגיד בקרדי מרטיני מזמין את הצרכנים להשתתף במשחק טניס וירטואלי מול הטניסאי רפאל נדל, כחלק מהקמפיין העולמי של התאגיד תחת השם "אלופים שותים באחריות".