קדחת המונדיאל היא זמן מצויין לפעילות עבור האספנים ומה מתאים יותר מאלבום מדבקות שמכיל את דיוקניהם של כדורגלני הגלובוס. פניני האיטלקית, חברת אלבומי האיסוף המובילה, הפועלת ב-100 מדינות, משיקה בישראל את אלבום המדבקות הרשמי של מונדיאל דרום אפריקה 2010, המאושר על ידי פיפ"א. בהשקת האלבום בארץ השקיעה החברה 4 מיליון שקלים.
האלבום כולל 72 עמודי צבע, 640 מדבקות עם תמונותיהם של כל שחקני המונדיאל מ-32 הנבחרות המשתתפות בטורניר ובנוסף, את תגי הנבחרות ואת קולקציית האצטדיונים של גביע העולם. כמו כן, העמוד הפותח באלבום מציג את זוכי המונדיאל לאורך השנים.
עלות חבילה עם חמישה קלפי-מדבקות הוא 3.5 שקלים ואלה זמינות בקיוסקים, ברשתות 'כפר שעשועים', 'ילו', 'מנטה' ועוד. האלבומים ניתנים חינם בעת רכישת המדבקות וכן מחולקים חינם בבתי ספר ברחבי הארץ.
לפי הערכות בחברת פניני, השנה צפוי האוסף להיות הנמכר ביותר בהיסטוריה של אספנות קלפי המונדיאל, כאשר עד היום נמכרו למעלה מ-800 מיליון חבילות מדבקות ברחבי העולם. Panini החליטה להקדיש לישראל חבילת כסף מיוחדת, אשר זמינה רק ב-3 מדינות ברחבי העולם, בעיצוב מיוחד, ממוסגרת בפס כסף. מלבד היוקרה, חבילות אלו יקלו על האספנים בזיהוי החבילות המקוריות והרשמיות.
במהלך משחקי המונדיאל תיערך תחרות בין קוני המעטפות: שולחים 100 מעטפות ריקות, ועונים נכונה על שאלת המבצע, כאשר הפרס הגדול הוא כרטיס טיסה, כניסה ואירוח לגמר המונדיאל. כמו כן יחולקו בחלק מהמעטפות תלושים בסך 150-1,000 שקל לקנייה ברשת חנויות אדידס.
פניני הוציאה לראשונה את אלבום המדבקות במונדיאל 1970 שנערך במקסיקו ומאז ועד היום מוציאה החברה כל ארבע שנים אלבום מדבקות לרגל חגיגת הכדורגל. השנה יהיה זה המונדיאל ה-11 שפניני לוקחת בו חלק ומפיצה את האלבום.
החברה נוסדה לפני 50 שנה באיטליה. ניסיונה הרב ונוכחותה בכל העולם, הביאו את פניני ליצירת שיתופי פעולה בלעדיים עם החברות המובילות בתחום הבידור והספורט, בהן: FIFA, UEFA, NBA ,Disney WB, Fox, Sony, DreamWorks ועוד.
בחברה מדגישים כי אלבום האספנות אינו מסחרי ולא נכללת בו ולו פרסומת אחת.