הנהלת הפרמייר-ליג מחפשת את השותף הטכנולוגי הראשון שלה כדי שיהיה הספונסר שלה בהצגת הסטטיסטיקות ופרטי השחקנים בטלוויזיה ובאתר האינטרנט הרשמי.
הספונסר החדש יציג את הלוגו שלו על המסך במהלך המשחקים של הליגה האנגלית הבכירה ויקבל קרדיט של ספונסר בחלק הסטטיסטיקות באתר הרשמי.
"סקטורים חדשים של חסויות בפרמייר-ליג עולים לעתים נדירות ולכן אנו חושבים שהזדמנות זו היא מרגשת במיוחד", אמר מנהל השיווק והמכירות של הפרמייר-ליג ריצ'רד מאסטרס.
"מוצעות החסויות המסורתיות אבל הן משולבות עם טכנולוגיה של מעקב אחרי שחקנים. יש גם את היכולת לחברות להפיק תועלת מהתוכן כך שהם יוכלו להגיע לאוהדים מסביב לעולם ולהעשיר את חוויית המשחק והבנתו".
הפרמייר-ליג היא הליגה הכי פופולרית בעולם, ומשודרת כמעט בכל העולם - בין השאר בשווקים חזקים מאוד כמו אסיה, אירופה ואמריקה הלטינית.
מדובר בליגה המצולמת ברמות גבוהות מאוד לטלוויזיה, בקבוצות עשירות שמצליחות להביא אליה את השחקנים הטובים בעולם, בקהל אוהדים שממלא את האצטדיונים וגם בכדורגל מהיר ואטרקטיבי. החסות החדשה תיכנס לתוקף החל מעונת המשחקים הבאה 2010-2011.