האם חברת מוצרי הגילוח הגדולה בעולם, ג'ילט, מגלחת את חוזה הפרסום עם טייגר וודס?
לפי התבטאות של מנכ"ל פרוקטור אנד גמבל (P&G) - שרכשה את ג'ילט לפני חמש שנים - נראה שהרומן עם שחקן הגולף, שעדיין לא הודיע על חזרתו למגרשים, עומד בפני סיום. מנכ"ל P&G בוב מקדונלד התייחס לנושא ואמר: "אנחנו לא יודעם מתי, אם בכלל, וודס יופיע שוב בפרסומת לג'ילט".
וודס חתם על חוזה רב שנתי עם ג'ילט בפברואר 2007, יחד עם שני ספורטאי על נוספים, הכדורגלן תיירי הנרי והטניסאי רוג'ר פדרר. כל אחד מהשלושה קיבל, לפי הערכות (ג'ילט לא פרסמה את הסכומים), לפחות 10 מיליון דולר עבור הקמפיין "ג'ילט צ'מפיונס", הנחשב למבצע השיווקי היקר בתולדות החברה. מאז הקמפיין הפכו וודס ופדרר לחברים קרובים.
נשיא ג'ילט כריס ברג הסביר אז, עם השקת הקמפיין בכיכובם של שלושת הכוכבים, כי אלה נבחרו "לא רק בגלל ביצועיהם כספורטאים אלא גם בזכות ביצועיהם מחוץ למגרש". ספק אם ברג התכוון לביצועים שוודס התפרסם בגינם בחודשים האחרונים.
בשבוע שעבר התנצל וודס והודה ברומנים שניהל עם נשים במקביל לנישואיו לדוגמנית אלין נורדגרן, אך לא נקב במספר הרומנים. לפי הדיווחים בצהובונים, לוודס היו פרשיות אהבים עם 15 נשים, ביניהן ארבע מלצריות, יחצנית מסיבות מניו יורק, מנהלת מועדונים בלאס וגאס וכוכבת פורנו.
במסיבת העיתונאים הוסיף וודס כי הוא מתכוון לחזור לטיפול במכון לגמילה מסקס אך לא פסל חזרה למשטחי הגוף המוריקים עוד השנה. דוברת מטעם ג'ילט התייחסה לדברי וודס אחרי מסיבת העיתונאים אך הסתפקה בהודעה עמומה.
בעוד חברת נייקי, עמה לוודס חוזה של 105 מיליון דולר לחמש שנים, עמדה מאחוריו חד משמעית, הביעה בו תמיכה והדגישה את הציפייה לחזרתו למגרשים. מאז שנחשפה הפרשה נטשו את וודס שני מפרסמים גדולים, חברת התקשורת AT&T וחברת הייעוץ העסקי אקסנצ'ר (Accenture).