בסוף השנה אמורה גם הודו לעלות על מפת תחרויות הפורמולה 1 ולארח גראנד פרי. ההודים מתקשים להסתיר את התרגשותם אך השבוע נודע כי הם ייאלצו להיאזר בסבלנות ולהמתין חודש וחצי מעבר למתוכנן.
מארגני המרוץ ההודי מדגישים כי העבודות לבניית המסלול יסתיימו במועדן והסיבה היחידה כי מועד המרוץ בתת היבשת נדחה הינה השינוי בתאריך המרוץ בבחריין, שאמור היה להתקיים במרץ אך הוזז בשל המהומות בנסיכות שבמפרץ הפרסי.
הגראנד פרי ההודי אמור היה לזכות בבכורה ב- 30 באוקטובר, אך במועד זה יתקיים כאמור המרוץ בבחריין, כאשר התחרות של הודו תסגור את עונת הפורמולה 1 בסוף השבוע של ה-9 עד ה-11 בדצמבר.
כבר ב-1997 הביעו בהודו עניין לארח תחרות גראנד פרי, כאשר אז עוד חשבו על כלכותא כעיר המארחת. בהמשך דיברו על בנגאלור אך לבסוף הוחלט לקיים את המירוץ ליד עיר התעשייה נוידה שבחבל אוטר פארדש, כ-40 ק"מ מהבירה ניו דלהי.
המשמעות הכלכלית מבחינת ההודים אינה מתבטאת רק בגידול בתעשיית התיירות אלא בעיקר בתרומה לתדמית המדינה. כמו כן, חישובים שנערכו בהודו גילו פוטנציאל להכנסה של 170 מיליון דולר בכל שנה מהמרוץ ואספקת עבודה לכ-10 אלף איש.
ויקי צ'אנדוק, נשיא התאחדות הספורט המוטורי בהודו, הדגיש ואמר לסוכנות AP: "לשינוי המועד אין קשר לעבודה על מסלול המרוץ, שתסתיים לפני המועד המתוכנן. המסלול יהיה מוכן עבור התאריך המקורי".
בניו דלהי קיבלו תיאבון לאחר שבשנה שעברה אירחו לראשונה אירוע ספורט עולמי גדול, משחקי חבר העמים הבריטי (commonwealth games), בהשתתפות כ-50 מדינות, בעלות אוריינטצייה לכתר הבריטי, כמו למשל קנדה ואוסטרליה וכן טריטוריות כמו ג'רזי ואיי קוק. בניגוד לאולימפיאדה שלחה בריטניה ארבע משלחות- אנגליה, וויילס, סקוטלנד וצפון אירלנד.
לאחר שנודע כי הגראנד פרי של בחריין עובר לאוקטובר, למארגני המרוץ ההודי הייתה בקשה אחת. לקיים את האירוע בניו דלהי שבועיים לפחות לאחר סיום המרוץ הברזילאי, הגראנדה פרמיו של סאו פאולו.