חברת מוצרי הספורט אדידס מרחיבה את קהל היעד שלה. החברה, המזוהה עם עולם הכדורגל, הנוהגת לפנות בסרטוני הפרסומת שלה לציבור האוהדים של המשחק הפופולארי בעולם, החליטה, בשיווק קו מוצריה החדש, לפנות גם לחנונים חובבי מדע בדיוני וכן לבליינים שוחרי מוזיקת דאנס.
את ההשראה לקולקציה החדשה שאבה אדידס מסדרת הסרטים STAR WARS (מלחמת הכוכבים). גם בפרסומת לקולקציה הנוכחית, לקראת השקתה בחנויות אדידס ברחבי העולם, מככב הכדורגלן והאייקון דייויד בקהאם, אך לצדו ניתן למצוא דמויות השייכות לעולם המוזיקה בכלל ולזו האלקטרונית בפרט.
כך, מופיעים בפרסומת יחד עם הכדורגלן הבריטי - כוכב ההיפ הופ, סנופ דוגי דוג, הדי ג'יי, LTJ BUKEM וכן צמד המוזיקאים האלקטרוני דאפט פאנק, המופיעים בסוף הפרסומת לצד דמותו של דארת' ויידר, עטויי מסכות כהרגלם.
אוהדי הכדורגל העוקבים אחר אדידס ומורגלים לפרסומות עם טובי הכדורגלנים בעולם - לאו מסי, סטיבן ג'רארד, פרנק לאמפרד, אריאן רובן, אוליבר קאן, ראול, באלאק, ריקלמה, ויירה, סיסה וגם זידאן, פלאטיני ובקנבאואר - עשויים להיות מופתעים נוכח צפייה בפרסומת ובקו האופנתי החדש של החברה, המושפע יותר מתרבות הרחוב מאשר סצינת הספורט.
קולקציית ה"סטאר וורס" הינה פרי שיתוף פעולה של אדידס עם חברת 'סרטי לוקאס' של מפיק הסרטים הנודע והמצליח ג'ורג' לוקאס. בקהאם היה שותף לעיצוב חלק מבגדי הקולקציה החדשה.
הקולקציה הושקה לראשונה בפיליפינים. מנהל אדידס במדינה, נולט פונו, אמר לאתר ביזנס וורלד כי האסרטגיה של החברה היא לאחד את תחומי הספורט והלייפסטייל, בדגש על אופנת רחוב ומקוריות. "המותג אדידס חגג 60 בשנה שעברה ואילו סטאר וורס נותר פופולרי מעל 20 שנה. כך שבמונחי דימוי, יש הרבה דמיון בין שני המותגים", סיכם פונו.