בקמפיין החדש של Nike Basketball, חורג קובי בריאנט מתפקיד כוכב הכדורסל ונכנס לתפקידו מנטור. קובי, שקיבל את שיעורי ההצלחה שלו על המגרש, נותן השראה לכמה מאנשי העסקים, הבידור והספורט המובילים והבולטים בעולם ומניע אותם להמשיך אל מעבר לשיא. הגישה המנצחת של בראיינט, המכונה "Kobe System: הצלחה למצליחנים", מתבססת על יכולתו המוכחת של קובי להשתנות ולהתאים את עצמו כדי להצליח כשחקן, ומשתקפת בנעליים המהפכניות הקרויות על שמו.
"זה כיף לעבוד עם קבוצה של אנשים מצליחים מאוד ולתת להם השראה להתקדם לרמות חדשות של הצלחה בעזרת Kobe System", אמר בראיינט. "אני מלמד אותם איך להשתנות ולהתאים את עצמם על מנת לטפס לרמה הבאה".
ריצ'רד ברנסון, יזם ופילנטרופ, לנדון דונובן, כוכב נבחרת ארה"ב בכדורגל, לארי פיצג'רלד, שחקן פוטבול בנבחרת העונה של ה-NFL, ג'רי רייס, שחקן ב'היכל התהילה' של הפוטבול, טוני רובינס, גורו קידום עצמי וסופר רב-מכר פול רודריגז, אלוף סקייטבורד.
הופ סולו, שוערת נבחרת ארה"ב, ליהום וואנג, בדרן טייוואני עטור פרסים, קניה ווסט, אמן היפ-הופ, זוכה אלבומי פלטינה, סרינה ויליאמס, אלופת טניס זוכת תארי גרנד סלאם ועזיז אנסארי, קומיקאי ושחקן מפורסם.
"הרב-גוניות של קובי על המגרש בשילוב עם טבעה של הנעל החדשה הנושאת את שמו הם המניע לקמפיין חדש זה", אמר אדם רות', מנהל שיווק גלובלי ב-Nike Basketball. "ההצלחה של קובי חורגת מגבולות המגרש ומהווה השראה לאנשים רבים להמשיך אל מעבר למה שנראה להם אפשרי. קמפיין מולטימדיה זה מזמין את הצרכנים לקחת חלק פעיל ב-Kobe System, הן בספורט והן בחיים".