לואי ויטון והליגה הטובה בעולם הכריזו על הסכם שותפות רב שנים, במסגרתו בית האופנה הצרפתי יקבל בלעדיות לכיסוי גביע האליפות במהלך טיוליו ברחבי יבשת אמריקה. זאת למעשה השותפות הראשונה של מותג העילית בליגת ספורט כלשהי בצפון אמריקה ולכבוד המאורע עיצבו בפריז במיוחד כיסוי שיהלום את הפרס הנחשק ביותר בעולם הכדורסל.
NBA Players May Wear Nike Jerseys, but the Larry O’Brien Trophy Now Only Travels in Louis Vuitton https://t.co/vuO1WTsU6K pic.twitter.com/obKvz0yMxl
— Business Solutions (@bizsolutionsvcs) January 22, 2020
המזוודה שנועדה לשנע את הגביע הנחשק ממקום למקום במידת הצורך, מעוטרת בצבעים החומים-זהובים המסורתיים של לואי ויטון ותכיל את הפרס האייקוני שמוענק באופן קבוע לקבוצה, שנשארת לעמוד אחרונה בסיום הגמר הגדול של ה-NBA, אי שם בחודש יוני. "לואי ויטון וה-NBA הם מותגים מבוססים ומובילים בתחומם ושיתוף הפעולה בין הצדדים מבטיח לנו הפתעות וריגושים, שימשיכו ליצור היסטוריה משותפת", אמר מייקל בורק, הנשיא והמנכ"ל של לואי ויטון העולמית על שיתוף הפעולה של בית האופנה עם הליגה הטובה בעולם.
"גמר ה-NBA מזוהה עם הופעות בלתי נשכחות ושחקנים שנחרטו בהיסטוריה ובסוף כל זה, עם הגביע שכולם רוצים להחזיק", אמר מארק טייטום סגן הקומישינר של הליגה. "המסורת, וההמשכיות של לואי ויטון יוצרת סנכרון מושלם עם הליגה שלנו ושיתוף הפעולה הזה יספק דרך טובה יותר להראות את הגביע לאוהדים הרבים מסביב לעולם", הוסיף סגנו של אדם סילבר.
אגב, עיתוי ההודעה על שיתוף הפעולה היוקרתי לא הגיע במקרה. בעוד יומיים, ב-24 בינואר יפגשו מוליכת הליגה, מילווקי באקס ושארלוט הורנטס למשחק ראשון העונה שייערך מחוץ ליבשת אמריקה, בפריז, עיר האורות, וביתו של מותג האופנה שיהפוך לבית עבור הגביע שכולם רוצים לחבק. נתראה ביוני.