מודעת פרסומת של מסעדת בשרים בחיפה מעורר תרעומת: הקמפיין שהחל היום, מציג את גוף אישה עירומה, כשעליו מצוירים חלקיה של הפרה, תחת הכותרת "מתחשק לך לנגוס בבשר מובחר?". הפירסום זכה למאות תגובות בפייסבוק, רבות מהן מביעות ביקורת נוקבת על הבחירה חסרת הטעם וטענות לסקסיסטיות.
רפי טל למשל, איש פרסום, שיתף בפייסבוקוביקר את הקמפיין בחריפות: "אני פרסומאי כבר 13 שנים תיכף. מעולם, אבל מ-ע-ו-ל-ם לא ירדתי לרמה נמוכה שכזו. הנה לפניכם פרסומת למסעדת בשרים שמשתמשת בגוף האישה בכדי למכור בשר וכל מילה מיותרת", כתב, "לא מאמין שזה חוקי בכלל". גם ארגון נעמ"ת הצטרף למחאה. יו"ר נעמת, גליה וולוך, התייחסה לפרסום וכתבה בעמוד הפייסבוק של הארגון: "גם לטענה החבוטה והמאוסה כי 'סקס מוכר' צריכים להיות גבולות ברורים – אישה שמשולה לנתח בשר היא חסרת משמעות וקיימות, משמע מותר לעשות לה ובה הכל. בראש ובראשונה, מוטב כי המפרסמים יורידו את המודעה המבישה והפוגענית ויביעו התנצלות כנה".
אך בעוד שהוא וגולשים נוספים ביקרו בחריפות את הפרסומת היו שקראו למבקרים "יפי נפש" והסבירו שמדובר בסך הכל בחלק בלתי נפרד מהיופי של חופש הביטוי במדינה דמוקרטית.
הפרסומת המקורית בכיכובה של אנדרסון - "לכל בעלי החיים אותם החלקים"
במשרד יחסי הציבור של מסעדת "אנגוס" מיהרו להסביר לכל אלה הרואים בקמפיין כשוביניסטי, כי בקרוב עתידה להתפרסם גם תמונה דומה שבמכרזה עומד גבר.
ובכל זאת, בהנחה שהצגת שני המינים בצורה זאת אינה כרוכה בהחפצה, לא ברור כיצד הפך קמפיין שבמקור מוצג בארה"ב על ידי פמלה אנדרסון דווקא כמחאה נגד אכילת בשר, הפך לפרסומת שמטרתה לעורר בנו חשק לעשות זאת. בקמפיין המקורי, שצולם עבור PETA (אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים) נראית אנדרסון כשהיא לבושה בבגד ים קטנטן ועל גופה מצוירים חלקי הפרה. כותרת המודעה היא: "לכל בעלי החיים יש את אותם החלקים". אגב, בדיוק אותה מודעה נאסרה לפרסום בקנדה אחרי שהוגדרה על ידי הרשויות כ"סקסיסטית".
גם לכמה מגולשי הפייסבוק המופתעים לקח רגע להבין מה בדיוק מטרת הפרסומת. כך למשל, אחד הגולשים מגיב וכותב: "התחלה חשבתי שזה פרסומת למען צמחונות! פתאום ראיתי שזה פרסומת למסעדת בשרים?".
מה"מטבחון" משרד יחסי הציבור של המסעדה, נמסר: "מודעת האישה היא חלק מקמפיין שבו אנו משתמשים גם במודעת גבר. אנחנו עושים שימוש בגוף האדם בכלל. אין לנו שום כוונה לפגוע באף אחד ומתנצלים אם פגענו".