אקסיות הן עניין מסובך. וכשהאקסית שאותה את מחליפה היא במקרה בר רפאלי, העניינים מסתבכים עוד יותר. ועדיין, ארבע נשים – יפות וחמודות, אבל לחלוטין לא בליגה של בר – נבחרו למלא את מקומה כמובילות קמפיין של חברת הלבשה תחתונה.
במסגרת חגיגות 25 שנה למותג הלנז'רי "פסיונטה", החליטו בחברה לרענן את השורות, ולהחליף את הפרזנטורית המצודדת שלהם בנשים שניחנו במראה עממי יותר. המותג הכריז על תחרות פייסבוק, שבמסגרתה התבקשו לקוחות החברה לשלוח תמונות שלהן לבושות בסט מתוצרת המותג. ארבע הנבחרות – ג'וזי פולינגטון (23), האנה גלווין (19), קייטי אירלנד (23) וג'סיקה או (23) – הוזמנו ליום צילומים חווייתי, שתוצריו הפכו לקמפיין יום ההולדת של המותג.
זו לא הפעם הראשונה שהחברה נוקטת צעדים לא שגרתיים בקמפיינים שלה. בשנת 2008 שכרה את הצלם חובב הפרובוקציות דייויד לה-שאפל, שיצר עבורה מסע פרסום אמנותי, יפהפה ומתריס, שהושיב דוגמניות על גבי סוסי נדנדה בתנוחות מפורשות למדי.