ויקטוריה בקהאם מתכננת לנקוט בצעדים משפטיים כלפי פיצרייה מקומית, שהחליטה ללעוג למבנה הגוף שלה לצורך פרסומת. "בצק הויקטוריה בקהאם שלנו  כל כך דק – רק בעובי 2 מילימטר", כך נכתב לצד קריקטורה של בקהאם שהוצגה כדמות כחושה במיוחד עם עצמות בולטות, לבושה בבגד ים ומחזיקה תפוח.

הפרסומת, שהודבקה על גבי רכב המשלוחים של הפיצרייה עורר סערה בממלכה הבריטית, כשארגוני הסיוע לנערות הסובלות מהפרעות אכילה גינו את המסעדה וטענו כי נשים רבות עומדות בסכנה. "זה כל כך לא ראוי לנרמל ולהקטין את ממדי הפרעת האכילה הזו, זו השמצה חסרת התחשבות של אישה שבין כה מתמודדת עם מוניטין של מי שמעודדת הפרעות אכילה לכאורה. אנחנו בודקים את האפשרויות המשפטיות שלנו".

עם זאת, מנהל המסעדה, סוני סידו, טוען כי ההצגה של בקהאם כדמות אנורקטית, היא לא יותר מבדיחה שלא הובנה כראוי: "בתור המנהל ובשם כל הצוות, אני רוצה להבהיר שאנחנו כן מבינים כמה הפרעות אכילה הן עניין רציני, אבל בינתיים אנחנו מקבלים באתר האינטרנט ובעמוד בפייסבוק שלנו לא יותר מתמיכה. הציבור הרחב בין את ההבדל ויודע שאנחנו לא עסק שמחפש להתעשר בין לילה דרך פרובוקציה", הסביר


באופן חסר מודעות עצמית, סידו אף טען כי מדובר בפגיעה בחופש הביטוי ושבשלושת השנים האחרונות המודעה "העלתה חיוכים" בקרב הלקוחות שלו. אך אם הלחץ ייגבר הוא ייאלץ להסיר אותה. עם זאת, נדמה שהוא לא לגמרי הבין את הטעות הפרסומית מביכה. 

"נירמול של אנורקסיה למטרות פרסות זה מחריד. אנשים עובדים כל כך קשה כדי לטפל בהפרעה הנפשית הזו, אפילו בית המלוכה הצטרף למאבק", סיפרה מארג', צעירה בריטית הסובלת מאנורקסיה בראיון לדיילי מייל. "זה צעד בכיוון הלא נכון. מי שאחראי על המודעה הזו צריך להתבייש. בין כה מי שמתמודדת עם הפרעות אכילה לא מפסיקה להשוות את עצמה לנשים רזות מאוד, בעיקר לנשים שנראות כמו ויקטוריה בקהאם".