בדרך כלל כולנו שמחים על קמפיינים שמשתמשים בדוגמניות במידות גדולות. יש להם חשיבות קריטית בכל מה שקשור לדימוי גוף, מלחמה בהפרעות אכילה והמאבק באידיאל יופי נשי. לא הפעם. קמפיין החדש של קלווין קליין, שמתגאה בדוגמנית "פלאס סייז" עורר הרבה באז בסוף השבוע בעקבות הבחירה בדוגמנית מילה דאלביסיו.
לא ברור אם מדובר בבדיחה צינית לא מוצלחת או בחוסר הבנה מוחלט של המונח "מידות גדולות", אבל בכרזה המדוברת מופיעה דוגמנית שלפי הדיווחים היא במידה 42, אבל לפי העיניים היא דוגמנית מיינסטרימית לחלוטין.
ברשת הגולשים והגולשות כמובן לא יכלו לשתוק, ושוב הוכיחו כמה כוח טמון בלחץ ציבורי. גם בפייסבוק וגם בטוויטר פורסמו ביקורות נגד בית האופנה: "תגידו, מדובר בבדיחה? מזל טוב על גידול דור נוסף של בנות עם הפרעות אכילה!"; "אתם צריכים להתבייש. מידות גדולות? קלווין קליין טעו בפרשנות בגדול"; "מידה 42? בתחת שלי".
בעקבות הפרסומים, דלאביסיו התראיינה לתכנית הבוקר "טודיי שואו", שם הודתה שהיא לובשת מידה 40, ושייתכן וההגדרה שלה כדוגמנית למידות גדולות אולי לא הייתה מדויקת - ושיותר נכון לקרוא לה דוגמנית במידות "רגילות": "בתעשיית האופנה לא היה מספיק מקום לדוגמניות שהן לא במידה 0. לכן דוגמניות במידה שלי קטלגו בתור מידות גדולות" מסבירה דלאביסיו.
עם זאת, דלאביסיו לא ממהרת לכפיש את הבוסים שלה: "מדובר בקמפיין פורץ דרך לבנות במידות שלי שמתקשות למצוא הלבשה תחתונה מתאימה. בתי אופנה לא ממהרים לספק להן בגדים במידות שלהן". קלווין קליין עד כה בחרו לא להגיב לביקורת ששטפה אותם, ייתכן ואין דבר כזה פרסום שלילי? אותם זה לא ממש מטריד.