כבר שלושה ימים מסתובבים הרחבי הבית הדיירים בכלל, והמועמדים הסופיים ל"כוכב הגדול" בפרט, עם אוזניות ושרים לעצמם את השיר אותו בחרו כדי לנסות ולהרים את את המסך ביום רביעי הקרוב.
![אין תמונה אין תמונה](https://img.mako.co.il/2023/12/13/replacement_autoOrient_i.jpg)
מתברר שמאחורי האוזניות אותן קיבלו הדיירים מסתתר סיפור חביב שקשור לאדם אחד, מוכר בכל העולם, העונה לשם רוברט נסטה מארלי. או כמו שרובכם מכירים אותו: בוב מארלי.
האוזניות הן המוצר המוביל של המותג "האוס אוף מארלי" שנולד מתוך חזון ורצון שהובילו ילדיו של אגדת הרגאיי. הסיפור המעניין מאחורי המותג הוא תרומת 5% מרווחי החברה לצדקה. בנו של בוב, רוהאן, סיפר על שאיפות המשפחה: "לפני ארבע שנים וחצי החלטנו שאנחנו רוצים ליצור זהות בין מארלי לבין מי שאנחנו, חיפשנו מה מייצג באמת את המסר של מארלי חוץ מהמוזיקה וזו התוצאה"
![אין תמונה אין תמונה](https://img.mako.co.il/2023/12/13/replacement_autoOrient_i.jpg)
![אין תמונה אין תמונה](https://img.mako.co.il/2023/12/13/replacement_autoOrient_i.jpg)
![אין תמונה אין תמונה](https://img.mako.co.il/2023/12/13/replacement_autoOrient_i.jpg)
"האח הגדול", רביעי ושבת, 21:00
עוד בתכניות קשת: