תושבת השרון הזמינה לה ולשני ילדיה הקטנים, בני שש ושבע, כרטיסי טיסה עם חברת התעופה אייר בולגריה לחופשה בבולגריה. לדבריה, היא וילדיה הגיעו לנתב"ג בזמן, עברו את הבידוק, מסרו את המזוודות ורגע לפני העלייה למטוס הודיעו להם שטיסה נדחתה משעות הצהרים לשעות הערב.
"בכל אותן שעות לא קיבלנו שום יחס או מענה מנציגי החברה. לצערי הטיסה נדחתה לאחר מכן לשעת לילה מאוחרת והגענו ליעד רק בבוקר", קבלה האם. לדבריה, החמור מכל היה שלמרות האיחור המשמעותי בטיסה, שעלה על שמונה שעות, כאשר עלתה למטוס עם ילדיה הקטנים הם הופרדו וישבו במושבים רחוקים ממנה.
"נגרמה לי ולילדים שלי עוגמת נפש כאשר דיילות החברה הפרידו בינינו והושיבו אותנו במושבים מרוחקים", טענה האם. "היינו צריכים לשבת ביחד, כך גם ביקשנו אבל הדיילות התעלמו מבקשתי".
כשחזרה לארץ, האם הגישה תביעה נגד חברת התעופה לבית המשפט לתביעות קטנות בכפר סבא. היא תבעה פיצוי של 8,000 שקלים בעיקר על ההפרדה שנעשתה בינה לבין ילדיה במטוס.
אייר בולגריה הגישה כתב הגנה בו טענה כי סכום התביעה שהגישה הנוסעת מופרז והינו גבוה יותר מעלות כרטיסי הטיסה כולל בתי המלון עליהם שילמה 2,600 שקלים. בנוסף, החברה טענה כי הטיסה התעכבה בגלל תקלה טכנית שאין לה שליטה עליה.
הרשם הבכיר, איתי רגב, פסק כי החברה תפצה את האם בסכום של 4,500 שקל בגלל הפרדה מילדיה במטוס וכן על האיחור בטיסה. השופט ציין בפסק הדין כי אכן נגרמה לאם ולילדיה עוגמת נפש כאשר נציגי החברה הושיבו אותם בנפרד וכן מגיע לה פיצוי נוסף על האיחור בטיסה וההגעה המאוחרת למלון.