לפני כשנה וחצי הזמין ס' נופש של חמישה ימים לו ולבני משפחתו, מחברת נסיעות בצפון. הוא שילם על חבילת הנופש סכום של 26 אלף שקלים וסיכם עם חברת הנסיעות שתשכן אותו במלון חמישה כוכבים, במיקום הטוב ביותר.
לדברי ס', כאשר הגיע לבית המלון הוא גילה שמה שקיבל היה שונה לחלוטין ממה שהובטח לו. בהתחלה, הוא וכל משפחתו נאלצו להמתין שעות ארוכות לקבלת החדרים, וכאשר קיבלו אותם לבסוף נחרדו לגלות שהם לא נקיים, וזו בלשון המעטה.
"החדרים היו מלוכלכים", טען ס'. "ביקשתי שינקו אותם וכשזה לא קרה השארתי את המשפחה שלי והלכתי לישון בלובי המלון כמחאה. לא הייתי מוכן לישון בחדר לא נקי".
לטענתו, רמת המלון הייתה ירודה באיכותה לעומת מה שהובטח לו ושציפה לקבל. לדבריו, נאמר לו שאם הוא רוצה עבור לבית מלון יוקרתי יותר, עליו לשלם 3,000 דולר נוספים, אך הוא סירב בתוקף. ס' התקשר שוב ושוב לסוכנות הנסיעות ממנה הזמין את חבילת הנופש, בבקשה שיעמדו בהתחייבויות שניתנו. "הובטח שלי שיחליפו לנו מלון אבל גם זה לא קרה בסוף", הוא טען.
כשחזר לארץ, ס' הגיש תביעה נגד חברת הנסיעות לבית המשפט לתביעות קטנות בנצרת. הוא דרש פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנגרמה לו ולבני משפחתו. גם ס' וגם בתו העידו בבית המשפט על כך שהוא נאלץ לישון בלובי המלון כי החדרים לא היו נקיים.
חברת הנסיעות הגישה כתב הגנה לפיו לא הבטיחה דבר ל-ס' וכי את כל הטענות שלו יש להפנות למלון ולא להם. השופט לעומת זאת קבע כי גרסתו של ס' טמינה, וכי יש לקבל את סיפורו ואת סיפור בתו.
"אני מאמין לתובע ולבת", ציין השופט. "נראה שנציגי הנתבעת (חברת הנסיעות) הבטיחו להם מלון ברמה גבוהה שאינה מתיישבת עם הכנת החדרים הלקויה ביום הראשון, מה שגרם למבוגרים במשפחת התובע לישון בלובי. בנוסף, נציגי חברת הנסיעות הבטיחו גישה נוחה ומהירה לים, הבטחה שלא תאמה למציאות". הסופו של דבר השופט פסק ל-ס' פיצוי של 3,000 שקל.