שלוש שנים אחרי שעלה לכותרות, לאחר שפרסם קמפיין תיירותי לישראל עם רמיזות על סקס אוראלי, "המרכז לקידום נושאים ישראלים ויהודיים" בקנדה שוב מעורר סערה. גם הפעם המרכז עושה שימוש בסקס בפרסומת לארץ הקודש, המציגה את תל אביב כעיר "חילונית, שובבה וסקסית", וגם הפעם הוא גורם לתגובות זועמות בקרב הקהילה היהודית בקנדה.
הקמפיין החדש, שעלה לרשת בתחילת החודש ונועד למשוך תיירים צעירים להגיע לישראל, מקשר בין המשפט "הגודל לא חשוב" (“Size Doesn’t Matter”) לתל אביב. אבל זה עוד לא הכל. עירום, קולות של הנאה ורמיזות על אורגיה, מתלווים לפרסומת הוידיאו של הקמפיין, שאורכת כ-33 שניות ומציגה את העיר העברית הראשונה כמעוז החטאים האולטימטיבי.
בקטע הוידיאו רואים גבר שרירי שעל גופו תחתונים בלבד, היוצא אל מרפסת השמש בסוויטת המלון "אלכסנדר" בעיר. כאשר הוא חוזר פנימה, המצלמה עוברת לרגליו של האיש ומלווה אותו כשהוא מתפשט ונכנס למקלחת. כאן המצלמה עוברת לגופו של הגבר שמסתבן, ומשם חוזרת לרגליו. לפתע, לצד רגליו של הבחור מופיעות גם רגלי אישה מטפחות, ואז רגליים של גבר נוסף שנכנס לתמונה. את כל אותה סצנה מלווה סאונד של קולות מצחקקים ונהנים, ובסוף הקטע מופיע המשפט "יש מקום לכולם". מאז שעלתה הפרסומת לרשת, לפני כשבועיים, היא זכתה כבר ליותר מ-76,000 צפיות
"לא רוצים שאנשים יגיעו לארץ כדי לעשות סקס"
תגובת הרבנים הקנדיים לקמפיין לא איחרה להגיע. על פי עיתון ה- "ג'וייש טריביון", חלקם טענו כי הקמפיין נע בין "בלבול, לעג וגועל". הרב פיליפ צ'יים מטורונטו כינה את הפרסומת "פורנו רך" ואמר: "אתה לא רוצה שאנשים יגיעו לישראל כדי לקיים יחסי מין, וזה בערך מה שהפרסומת מציעה. זה הגימוד האולטימטיבי של החלום הציוני ועל גבול המעליב מאוד". "אם היה פרסום דומה לטורונטו או למונטריאול הקנדים היו מגיבים באותה צורה", הוסיף הרב חיים שטיינמץ.
בשנת 2010 עלתה פרסומת דומה ע"י אותו מרכז. בסרטון שפרסם אז את ישראל, נראתה אישה עירומה במיטה, המתלוננת, כביכול, בפני החבר שלה כי "הוא קטן", והיא "לא יודעת אם היא יכולה להגיע לשם". החבר שלה מגיב ואומר לה "אני רואה בזה מקום של פולחן. הוא אולי מאוד קטן, אבל הוא גם החזיר את המקומות היבשים ביותר לחיים", והמצלמה מתעדת אותו מחזיק את מפת ארץ ישראל. כאן הבחורה מסכימה איתו בביישנות ומוסיפה: "בסדר, אבל אם אני הולכת לשם למטה בשבילך, אתה חייב להבטיח לי שתלך דרומה בשבילי בחורף הבא".
"האתגר הגדול של הקהילה שלנו הוא להתמודד כל יום עם איך להעסיק את הדור הבא," אמר יו"ר התנועה שאחראית לקמפיין, דיוויד קושינצקי. לדבריו, ההצלחה המסחררת של הקמפיינים העושים שימוש בסקס מוכיחה את יעילותם ומשרתת את האינטרסים של בניית תמיכה במדינת ישראל".