"הייתי המום". משה אלעד לפני כעשור | צילום: תומר ושחר צלמים "הטכנאי רצה ללכת ואמרתי לו שאני לא מוכן שהוא יילך עד שהוא מסתדר לי את הקו. יש לי לחצן מצוקה בבית שתלוי בקו ולכן זה גם היה לי דחוף. הוא נתן לי אגרוף בבטן ומכה עם המכשיר שהיה לו ביד, פתח את הדלת והלך", כך מספר היום ל-mako משה אלעד, ניצול שואה בן 75 מבאר שבע, שעות ספורות לאחר שהגיש תלונה במשטרה על תקיפה מצד טכנאי השירות של הוט שנעשתה לכאורה כאשר הגיע הנציג לביתו ביום שני.
אלעד, בעל קו טלפון בחברת "הוט" סבל בתקלות חוזרות במודם הייתי ופנה מספר פעמים לשירות הלקוחות של החברה בבקשה שיתקנו את התקלה. "אחרי תקלות שהיו לי בעבר, במוצאי שבת קו הטלפון שלי בהוט הפסיק לעבוד שוב. אני אדם מבוגר ואני לא מבין בזה כלום. אז התקשרתי ושלחו אליי טכנאי ביום ראשון אבל הוא הסביר לי שהוא לא יכול לתקן את התקלה והלך", אלעד מספר, "התקשרתי לשירות הלקוחות ומוקדנית אמרה לי שלא הייתי צריך לתת לו ללכת, שהייתי צריך לוודא קודם שהטלפון עובד ולכן למחרת כששלחו אליי נציג החדש לא וויתרתי. הוא היה טכנאי צעיר בשם חנן שהגיע עם מודם חדש כדי להחליף את הישן שוב הסביר שהוא לא יוכל לתקן את המכשיר ושיגיע אליי טכנאי אחר"
אלעד מספר כי הטכנאי שביקר טען בפניו שהמכשיר המודם המוצב בביתו גנוב וציין כי מופיע בחברה גם מנוי אינטרנט ופקס על שמו. מבולבל, הוא ביקש מהטכנאי להשאר ולפתור את הבעיה. "הסברתי לו שתיקון התקלה דחוף לי ושבשירות הלקוחות אמרו לי שלא יילך עד שיתקן את הבעיה. הוא סירב ואז נתן לי את המכה ויצא החוצה. הייתי המום. ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות להתלונן ולא הצלחתי, הייתי צריך לשבת, פשוט לא היה לי כוח", הוא מספר, "היום הגשתי תלונה במשטרה".
בעקבות המקרה פירסמה אביב בעמוד הפייסבוק שלה פוסט בעניין: "משה אלעד, אבא שלי, ניצול שואה בן 75, סיפר לי עכשיו שחברת הוט שלחו אליו טכנאי שיחליף את המודם שלו, ואותו נציג טען שאבא שלי גנב את המודם שברשותו. כשאבא שלי התעצבן עליו ובצדק, אותו טכנאי נתן לו אגרוף בבטן! למזלנו וגם למזלם של הוט כנראה, חוץ מעלבון קשה במיוחד אבא שלי לא סבל מזה. כשמנהל יצר קשר עם אבא שלי, המנהל אמר לו שאבא של הטכנאי בדיוק מת בלה בלה בלה את מי זה מעניין לעזאזל?! אז מה אם אבא שלו מת?? זה אומר שגם אבא שלי צריך למות?! לאבא שלי אולי אין כח כבר להלחם אבל אני ממש לא מתכוונת לעשות להוט חיים קלים".
ממשטרת מחוז דרום נמסר בתגובה: "התקבלה תלונה. כרגע נעשים מאמצים לאיתור החשוד. התלונה נמצאת אצלנו בעדיפות גבוה מכיוון שמדובר לפי החשד באלימות כלפי קשישים".
מהוט נמסר בתגובה: "פרטי המקרה הובאו לידיעתנו היום על ידי ביתו של הלקוח. אנו רואים זאת בחומרה רבה ומתחקרים את הארוע".