לפעמים זה קורה, כששני מותגים משתפים פעולה ומביאים לעולם יצירה חד פעמית - המארז של בלנטיינ'ס פיינסט, ויסקי סקוטי בלנדד הנמכר ביותר באירופה (לפי IWSR 2019), ומעצב הפופ-ארט הגרפי ג׳ושוע וייד - הוא בדיוק אחד מאותן יצירות. ג׳ושוע, שנחשב למעצב שיודע להפוך כל חפץ לקנבס ריק ואז להפוך אותו לשלו בעזרת המכחול או טוש שחור עבה, עשה את זה עכשיו עם הבקבוק האייקוני של הוויסקי הוותיק.

לאחר שעיצב וצייר על דגמי נעליים כמו אייר ג׳ורדן או אולסטאר ואפילו תיקים של מותג העל פנדי, וייד לקח את הבקבוק שעוצב מחדש בשנות העשרים במאה הקודמת, ונתן לו את האנטרפטציה שלו לתקופת היובש בארה״ב. הישראלים שגילו בשנים האחרונות שמאחורי עולם האלכוהול עומדת תרבות שלמה, ישמחו לשים את היד על הבקבוק שבעוד כמה שנים יכול להפוך לפיס היסטורי והיסטרי ששווה לא מעט כסף.

בלנטיינס (צילום: CBL)
צילום: CBL

״אני נרגש מאוד לעבוד עם בלנטיינ'ס על הבקבוק הרשמי והראשון שלי״, סיפר המעצב המוכשר בהשקת הבקבוק. ״מההתחלה האנרגיה הייתה מאוד גבוהה, והצלחנו לשמור על יצירת אלמנטים בפרויקט בצורה אורגנית מתחילתו ועד סופו. אני מאמין שאנחנו חולקים את אותו הדרייב והנחישות ליצור בתנאים שלנו - לעשות דברים בעצמך עד שהגלגלים נופלים״.

בלנטיינס (צילום: CBL)
צילום: CBL

מאז שפרץ בעולם התרבות, ג׳ושוע הפך את הקומיקס השחור-לבן לסימן ההיכר שלו - אי אפשר להתבלבל בזהות המעצב כשמסתכלים על הבקבוק. בדיוק כמו שמסתכלים על נעליים של המעצב וירג׳יל אבלו ומזהים מייד, כך גם לווייד יש את טביעת האצבע הייחודית לו. מעצב כמו וייד, שהאמנות שלו דומיננטית מאוד, לא יכול היה לבקש שותפים טובים יותר למהלך מבלנטיינ'ס. המותג הסקוטי הוותיק שמכיר בערך של חופש אמנותי, נתן לו להתפרע וללכת לקצה מבלי להתפשר על האמת שלו.

בלנטיינס (צילום: MarketME)
צילום: MarketME

אז אם גם אתם נהנים מהפרטים הקטנים, המארז המיוחד של בלנטיינ'ס וג׳ושוע, שניתן להשיג בלעדית באתר של BLEND בכמות מוגבלת, הוא הפריט שחיפשתם בשנה האחרונה בשביל לשדרג לכם את הבר הביתי והסלון כולו. רק אל תשכחו לשים אותו בשורה הראשונה, בשביל שכל החברים יוכלו לבהות ולקנא. אם הם יהיו ממש נחמדים אולי תמזגו להם גם איזו כוסית.