חברת המזרנים Avocado Mattress שחררה פרסומת חמודה שכותרתה "Natural as Love". מטרת הפרסומת הייתה פשוטה: שיווק של מזרנים ומיטות החברה דרך הצגה של רגעים אינטימיים אך תמימים מחיי משפחה וזוגיות על מיטה.

בפרסומת מוצגת אם שמחבקת את תינוקה על מיטה, גבר לבן שמניח ראשו על כתפה של בת זוגו השחורה על מיטה, אב שמקריא סיפור לילדיו על מיטה וכן הלאה. לקראת סוף הפרסומת הקצרצרה (פחות מחצי דקה), מוצגים כמה זוגות חד-מיניים שמתכרבלים, בעודם לבושים לחלוטין ובצורה תמימה לחלוטין, במיטה, כאחד האדם (המנמנם). וכמובן שגם זה הצליח לעורר מחלוקת, איכשהו.

הפעם, המחלוקת התעוררה פשוט בגלל שכמה אימהות נעלבו. ליתר דיוק, מיליון אימהות. הארגון האמריקאי "One Million Moms" (שבניגוד למשתמע משמו, ככל הנראה לא כולל כמות כזאת של אימהות) התעורר בזעקה, שלושה חודשים אחרי ששודרה הפרסומת, ויזם עצומה הקוראת לחברה להוריד את הפרסומת החביבה. באתר נכתב: "(הפרסומת) מקדמת מערכות יחסים חד-מיניות בכך שהיא כוללת זוג לסבי וזוג הומואים שנמצאים יחדיו ומתכרבלים, ובנוסף – היא מציגה בצורה נוצצת את הזוגיות הזאת, ובכך מטעה את צופיה". מדוע היא מטעה את צופיה? ובכן, לארגון יש הסבר מפורט (ופוגעני במיוחד) לגבי ההטעיה הנ"ל – "הפרסומת טוענת ש'אהבה היא טהורה וטבעית'. אין שום דבר טהור או טבעי בהומוסקסואליות", כפי שנכתב באתר.

מטרתו המוצהרת של הארגון, לפי מה שנכתב באתר שלו, היא "לעצור את ניצול ילדינו, בעיקר זה שנעשה בידי התקשורת והבידור". הארגון נלחם, להגדרתו, ב"מוסר הלקוי, הוולגריות, האלימות והגסויות שנזרקות לעבר ילדיכם". לפי מסע הצלב שהארגון יצא אליו נגד חברת המזרונים הזו, מסתמן שזוג גאה ותמים שמתכרבל במיטתו מצביע על וולגריות ועל מוסר לקוי.

זו אינה הפעם הראשונה שבה הארגון מריץ עצומה במסגרת מחאה הומופובית ומגוחכת במיוחד. לפני שנתיים, ב-2019, הארגון יזם עצומה שיוצאת נגד הרגע הקצרצר בסרט "צעצוע של סיפור 4", בו מופיעות זוג אמהות לסביות. הארגון ודאי יודע לעשות רעש – האתר Vice ריכז את כל הדברים שעליהם הארגון התלונן בשנת 2020, ביניהם השימוש במילה "Damn" בפרסומת, מופע המחצית של ג'ניפר לופז ושאקירה בסופרבול והמחזמר "המילטון".

נראה שבינתיים, למרות ש"One Million Moms" הצליחו לייח"צן את מטרותיהם בצורה לא רעה בכלל, השפעתם לא חזקה כמו שהיית מצפה ממיליון אימהות זועמות. אצלנו בארץ, ארבע אימהות הזיזו הרבה יותר. יכול להיות שזה בגלל שצדקת הדרך חשובה יותר מכמות האנשים שהולכים בה. אבל גם יכול להיות שזה בגלל שאנשים לא יכולים להרוויח הרבה כשהם שורפים אנרגיות על פרסומות למזרנים.