בדרך לקטוף את הבכורה? שירות הסטרימינג של דיסני חצה את קו 100 מיליון המנויים, פחות משנה וחצי אחרי השקתו. בכך ניפצה החברה את תחזיותיה בעת ההשקה, שעמדו על 60 עד 90 מיליון מנויים עד שנת 2024. לשם השוואה, בנטפליקס עברו בתחילת את שנה את רף 200 מיליון המנויים.

שירות הסטרימינג של דיסני, שעדיין לא זמין בישראל באופן חוקי, החל לצבור תאוצה מיד עם עלייתו לאוויר בנובמבר 2019: ביום הראשון נרשמו 10 מיליון משתמשים חדשים, ועד סוף הרבעון הראשון הגיע מספר המנויים ל-26.5 מיליון. את הצמיחה המשמעותית שאירעה מאז ניתן לייחס למגפת הקורונה, אך גם להצלחתן של סדרות כמו "המנדלוריאן" ו"וונדה-ויז'ן",  שמשכו משתמשים להירשם לשירות.

בחברה מעריכים כעת שהשירות ימשיך לצמוח במהירות, כשהתחזית הנוכחית עומדת על 230 עד 260 מיליון מנויים עד שנת 2024. לאור ההצלחה, דיסני החלה בסדרת שינויים ארגוניים וחשפה שהיא עובדת על 100 סדרות וסרטים חדשים. 80 אחוזים מאותם סרטים מיועדים לשירות הסטרימינג, ו-20 מהם צפויים להתמקד בסטאר וורז ובמארוול.