ציוץ שעלה בטוויטר ועורר עניין ותגובות העלה שוב לדיון את התנאים המפנקים (יש שיאמרו מוגזמים) והניתוק בחברות ההייטק הישראליות.
חברת אירועים העלתה לפני יומיים פוסט לפייסבוק שבו תיארה את המסיבה שערכה חברת Salt Security לאחר "גיוס ענק". העובדים ובני או בנות הזוג שלהם הגיעו למסיבת מלח (כנראה בהשראת שם החברה), שכללה בר שמפניות והופעה של מרסדס בנד. בין התמונות שהועלו מהאירוע היה גם בר שנקרא "grab your drink", תפוס את המשקה שלך, שבו רואים רק את ידיהם של המלצרים בכפפות מגישות כוסות שמפניה לאורחים מאחורי מה שנראה כמו קיר מקרטון. לאחר מכן, נראה כי התמונות האלו הוסרו מפייסבוק.
יואב רבינוביץ' העלה לטוויטר צילומי מסך מתוך הפוסט בפייסבוק וכתב: "ברכות על הגיוס תותחים, לכבוד ההצלחה החלטנו להגיש לכם שמפנייה מגלורי הול (מחיצה בקיר שמיועדת לאקטים מיניים – ד.ג) כדי שחס וחלילה המלצרים לא יצרו אתכם קשר עין".
ברכות על הגיוס תותחים, לכבוד ההצלחה החלטנו להגיש לכם שמפנייה מגלורי הול כדי שחס וחלילה המלצרים לא יצרו אתכם קשר עין @TechPhotoshoots pic.twitter.com/4WNxzy2338
מרבית התגובות של הגולשים היו ביקורתיות. בין היתר נכתב: "זה דוחה בעיני, כל מה שרע בהייטק המקומי בתמונה אחת", ו"אני די בטוח שהמלצרים שנאלצו לקחת חלק בדבר המגעיל הזה ירקו בכוסות". תגובה אחרת גרסה: "ארץ נהדרת לא היו יכולים להמציא את זה", בהתייחס למערכון ששודר אתמול בקשת 12 על חברות הסטארטאפ שהן גם חדות קרן.
גם בפייסבוק תקפו: "למה צריך להשפיל אנשים כדי להגיש משקה אלכוהולי ? טיפה מחשבה על איך זה נראה לא הקדשתם".
חברת הסייבר הישראלי Salt Security פיתחה אלגוריתם חכם להגנה על ממשקי API, אשר משמשים למתן גישה למערכות שונות, כמו למשל מתן גישה ללקוחות לבצע פעולות בבנק דרך חיבור לאפליקציה ועוד. כיום כ-83% מהיקף כל תעבורת האינטרנט עוברת דרך ממשקי API, לכן תוקפים הפנו את התמקדותם לממשקים אלו. החברה גייסה 131 מיליון דולר מאז הוקמה.