טיקטוק עומדת להשיק שירות חדש שיהפוך את סרטוני האוכל הוויראליים ברשת החברתית לארוחות שהמשתמשים באמת יוכלו להזמין וליהנות מהן. האפליקציה החברתית משתפת פעולה עם אפליקציות המשלוחים Virtual Dining ו-Grubhub כדי להשיק מסעדות שיציעו משלוחים בלבד ממותגי "מטבח טיקטוק" ברחבי ארה"ב בשנה הבאה. כפי שדווח לראשונה בבלומברג, התפריט במסעדות יתבסס על הפוסטים העוסקים באוכל הוויראליים ביותר בטיקטוק. Grubhub מתכננת לפתוח כ-300 מקומות שיתחילו לשלוח מנות במרץ הקרוב ומתכננת לפתוח יותר מ-1,000 מסעדות עד סוף השנה הבאה.
התפריט הראשוני יכלול מנות ויראליות מובילות של טיקטוק כמו פסטה פטה, סמאש בורגר, צ'יפס פסטה וצלעות תירס. הפסטה פטה, שהתפרסמה בטיקטוק וזכתה להצלחה גדולה גם בישראל, הייתה המנה המבוקשת ביותר של 2021 על פי נתוני גוגל. מדי רבעון יתווספו מנות ויראליות חדשות לתפריט.
@grilledcheesesocial Baked feta pasta viral recipe! Inspired by #uunifeta via @liemessa & @tiiupiret #learnontiktok #foodtiktok #foodie
♬ She Share Story (for Vlog) - 山口夕依
טיקטוק אישרה שהיוצרים יקבלו קרדיט על מנות בתפריט. ההכנסות ממכירת "מטבח טיקטוק" יועברו הן לתמיכה ביוצרים שפרסמו את המתכון והן לסייע יוצרים אחרים להתבטא בפלטפורמה, בהתאם "למשימה של טיקטוק לעורר יצירתיות ולהביא שמחה למשתמשים שלה", כך נמסר החברה. לא ברור כמה זמן המטבח של טיקטוק מתכוון לפעול.
Virtual Dining Concepts נוסדה בשנת 2018, והיא מפעילה מספר מסעדות רפאים, שנועדו עבור משלוחים בלבד. היא עובדת עם ידוענים כמו היוטיובר MrBeast (בעל ערוץ של 85 מיליון מנויים), המסעדן גאי פיירי, סטיב הארווי, מריה קארי ועוד. באוקטובר גייסה החברה 20 מיליון דולר בסבב A.