מחר (ה'), פייסבוק תציג את הניוזפיד החדש שלה והשמועות סביב השינויים ממשיכות לזרום. אחרי שהאתר ביזנס אינסיידר חשף על סמך ראיון ישן של המנכ"ל, מארק צוקרברג, שההתמקדות תהיה בווידיאו, תמונות גדולות ומדיה עשירה, באתר טקראנץ' מחזקים את הדיווח הזה ומרחיבים אותו.
לפי טקראנץ', הפיד החדש יורכב מלשוניות שיופיעו מתחת לשורת החיפוש החדשה. הלשוניות האלה יאפשרו למשתמש למיין את הפיד בצורה מסודרת. רוצים לראות רק עדכוני מוסיקה מאפליקציות שהחברים שלכם משתמשים בהן? תוכלו פשוט ללחוץ על לשונית המוסיקה המתאימה. רוצים לראות רק תמונות שהחברים שלכם העלו? לחצו על לשונית התמונות וכך הלאה.
פייסבוק רוצה לעשות סדר בצורה שבה אנחנו צורכים את המדיה שלנו דרך האתר. בצורה כזאת, אנחנו נקבל דרכה יותר מידע והמידע הזה יהיה ממוין ומסודר על פי הבחירה האישית שלנו.
פייסבוק כבר ערכה ניסויים עם פידים המבוססים על מיון תוכני ולא מיון חברי, כמו למשל ניוזפיד המראה אך ורק את הדפים שאליהם המשתמש מנוי. אך אלה מוסתרים בסרגל הקטן השמאלי, שמשמש בעיקר למיון על פי רשימות חברים ואפליקציות. הפעם פייסבוק ישימו את המיון החדש שלהם במרכז, על מנת להרגיל את המשתמשים להשתמש בשיטת המיון הזו.
עוד אנחנו צפויים לראות שינויים בצורה שבה ניתן לשתף מדיה. הפיד החדש יתמוך בתמונות גדולות ועשירות יותר, זאת במטרה לאפשר גם למפרסמים להחדיר לפיד פרסומות גדולות ובולטות יותר. דפים יקבלו יכולות שליטה רחבות יותר במדיה שהן מפרסמות ומודעות יקבלו מקום גדול יותר גם כן. על פי הדיווח הקודם, אנחנו צפויים גם לראות שינויים בצורה שבה ניתן לשתף וידיאו בפיד, במטרה להרגיל את המשתמש לשתף וידיאו באותה קלות שהוא משתף תמונות.
גל השמועות מרמז על הרצון של פייסבוק לעשות שינוי רדיקלי, ולהגביר את התעבורה באתר. ביחד עם ההכרזה על החיפוש החברתי, צפויה לנו אחת השנים הכי גדולות בתולדות החברה, ושנה שמציבה בפניה מבחנים לא פשוטים.