"תופעת המסך השני", אנשים שלא מסוגלים להיפרד מהסמארטפון גם מול הטלוויזיה - הפחידה בעבר את ראשי חברות התקשורת. כעת נדמה, שגם המפיקים למדו לחיות בשלום עם התופעה ואפילו לנצל אותה לטובתם.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
בישראל לא מעט תכניות ניסו לאמץ את הפייסבוק כפלטפורמה לשיח אינטרנטי, ובארה"ב דווקא רשת טוויטר היא הפופולארית ביותר, בעוד בישראל לטוויטר מעולם לא הייתה הצלחה יתרה. בארה"ב גם למגישים עצמם יש חשבון טוויטר פעיל שמהווה חלק בלתי נפרד מהתכנית.
בפייסבוק מנסים להתחרות בטוויטר, כדי לתפוס את המסך השני - המסך השני שיופיע מול עיני הצופה לצד הטלוויזיה. לקראת עליית "הכוכב הבא" הערב, התאגדו כמה חברות בתחום הטלפונים החכמים והטאבלטים כדי להציע מכשירים מתקדמים בהנחות, מכשירים שישמשו את הצופים להצביע בתכנית.
בישראל יש ביקוש גדל לטאבלטים, עם יותר מ-200 אלף מחשבי לוח שנמכרו בישראל מתחילת השנה. כשההתמכרות הישראלית למספר מסכים היא עובדה מוגמרת, מעניין לראות כיצד השילוב יעבוד גם בשעת צפיית שיא.