ניסיון פגיעה או טעות אנוש? הבולשת הפדרלית האמריקנית חוקרת בימים אלו תעלומה יוצאת דופן: כיצד הגיעו מחטי תפירה לארבעה כריכי הודו שהוגשו לנוסעים במספר טיסות בקו בין אמסטרדם לארה"ב של חברת התעופה האמריקנית דלתא?
מיד לאחר שהתקבלה התלונה בדבר המחטים הסוררות, הורו ראשי החברה להפסיק באופן מיידי את הגשת כריכי ההודו החשודים במהלך טיסות החברה. במהלך בדיקה נוספת שנערכה נמצאו מחטים בכריך נוסף שהיה בדרכו לפיו של איש הביטחון של החברה האמריקנית. לטענת דוברת חברת דלתא, קריסטין באוור, התופעה התגלתה רק בטיסות היוצאות מנמל התעופה סחיפול בהולנד.
דלתא: "זה מצב מאוד מדאיג"
הבולשת הפדראלית, ה-FBI שיגרה סוכנים לחברת Gate Gourmet שמכינה את הכריכים עבור דלתא. בחברה טענו כי הכריכים הוכנו ונארזו במפעל המקומי באמסטרדם בלבד. "זה מצב מאוד מדאיג, אין דבר שחשוב לנו יותר מבטיחות הנוסעים והצוות במטוס", הדגישה דוברת חברת המזון.
בינתיים, מגישה חברת התעופה האמריקנית המצליחה מנות חירום ללקוחותיה וממתינה למסקנות החקירה שנערכת עד שתחזור להגיש את הכריכים. לטענת דוברת החברה, קברניטי הטיסות, חברת המזון והנהלת דלתא משתפים פעולה באופן מלא עם החוקרים הפדראלים. מחקירה ראשונית עולה כי חברת המזון החשודה מספקת מאכלים גם לחברות תעופה אחרות. כל אחת מהן קיבלה הודעה על האירוע והתבקשה לבדוק את המזון שהגיע ממפעל החברה בהולנד.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק