הליגה נגד השמצה בארה"ב זועמת בעקבות קמפיין של חברת וודקה בניו יורק. חברה ששמה "וודקה" יצאה בסדרת מבצעים אטרקטיביים לעונת חגים, ובמסגרת מסע הפרסום אימצה לעצמה את ססמה: "איכות של כריסטמס, מחיר של חנוכה". העוברים והשבים שנתקלו במודעות, לא הצליחו להתעלם מהמסרים האנטישמיים כביכול.
על שלטי הפרסום של "וודקה" הופיעו תמונות של שני כלבים, אחד חובש לראשו כובע של סנטה קלאוס, ואילו השני חובש כיפה. המסר האמור הודגש באותיות גדולות וברורות. בליגה נגד השמצה חייבו את החברה להסיר את הקמפיין בטענה שהוא "אכזרי ומעליב, ומצביע על גילויים אנטישמיים".
"בדרך מעליבה ואכזרית, ניסו בעלי החברה להעביר מסר שאיכות המשקה שהם משווקים גבוהה, ואילו מחירו נמוך. הם דימו חג יהודי לדבר זול ובעל ערך מועט, והשוו אותו לחג נוצרי כביכול יוקרתי", אמר נציג הליגה בניו יורק, והוסיף: "בייחוד בשל הקשר ההיסטורי והאנטישמי שנעשה בין יהודים ורדיפה אחר כסף, תיאור חג יהודי במונחים של כסף, הוא בפירוש דבר לא רגיש ולא ראוי" .
המקומות בהם הוצבו השלטים השנויים במחלוקת, הם בצמתים מרכזיים בניו יורק ולכן זכו לחשיפה גדולה. דבר שגרם להמוני אזרחים יהודים וגם לאלו שאינם, להתלונן על כך שנפגעו.
אנשי הליגה נגד השמצה שהביעו דאגה מדרך השיווק שבחרה החברה, הביעו את תקוותם לכך שהחברה "תבחר בעתיד במסרים הולמים יותר בתקופות החגים".